گاز گرفتگی 59 دانش آموز یک دبیرستان در کرمان

جستجو در بیاض نیوز:

×

تبلیغات

    ثبت تبلیغات شما در سایت خبری بیاض نیوزباماتماس بگیرید......

درباره ما

    به وبلاگ بیاض نیوز خوش امدید

امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 71
    بازدید دیروز : 40
    بازدید هفته : 111
    بازدید ماه : 111
    بازدید کل : 29195
    تعداد مطالب : 490
    تعداد نظرات : 8
    تعداد آنلاین : 1



جستجو

تبلیغات

ارسال پیامک انبوه توسط بیاض نیوزترحیم تبلیغاتی

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :38
گاز گرفتگی 59 دانش آموز یک دبیرستان در کرمان

تاريخ ارسال: 28 دی 1393 ساعت: 8:19

http://images.khabaronline.ir/images/2013/12/position50/13-12-4-14593images.jpeg.jpgمسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمان گفت: با وقوع یک مورد نشت گاز در یکی از مدارس شهر کرمان، 59 دانش آموزان به بیمارستان منتقل شدند.

 رضا جعفری گفت: در پی تماس مسوولان یک دبیرستان پسرانه با مرکز فوریت های پزشکی و اعلام گزارشی مبنی بر سرگیجه دانش آموزان، چندین آمبولانس امروز یکشنبه به محل این مدرسه اعزام شدند.

 

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :50
برگزاری آزمون سراسری انجمن خوشنویسان

تاريخ ارسال: 29 دی 1393 ساعت: 8:19

http://www.azizihonar.com/fa/uploads/akhbar1/1332152316_arme-anjoman-2.jpgبه گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ،ازمون سراسری انجمن خوشنویسان ایران(شعبه رفسنجان) درروزهای پنجشنبه وجمعه 2 و3 بهمن ماه برگزارمی شود.مجید طالبی زاده مسئول انجمن خوشنویسان رفسنجان گفت،این ازمون با حضورهنرجویان این انجمن وداوطلبان ازاد پنجشنبه وجمعه این هفته درمحل دفترانجمن واقع دراداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ودردونوبت صبح وعصربرگزارمی گردد.متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09132915016 تماس حاصل فرمایند.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :40
فراخوان برای «نشست روشنگري و بصيرت با موضوعيت ولايت»

تاريخ ارسال: 29 دی 1393 ساعت: 8:19

http://www.20share.ir/uploads/wx4l5u9ertlqo659bra1.pngحجت الاسلام محمد رضا معافی در گفتگو با بیاض نیوز از  طلاب . دانشجويان . نخبگان و فرهنگيان گرامي در بیاض و کل منطقه دعوت نمود در نشست هم انديشي و پاسخ به شبهات پيرامون موضوع ولايت و امامت با كارشناسي حجه الاسلام و المسلين دهستاني استاد حوزه و دانشگاه شرکت نمایند.


ایشان زمان این نشست را جمعه 10 بهمن ماه 93 مصادف با ميلاد امام حسن عسكري (ع) از ساعت  8 صبح تا 2 عصر اعلام نموده و افزود: این برنامه فرهنگی  در سالن اجتماعات مجتمع امام علي (ع) بیاض برگزار خواهد شد

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :30
بارش باران و برف در بیاض

تاريخ ارسال: 29 دی 1393 ساعت: 8:19

چنانکه قبلا هم بر اساس پیش بینی سایت های هواشناسی اطلاع رسانی شد اهالی بیاض ظرف شب گذشته شاهد بارش رحمت الهی بودند که هم اکنون کم و بیش  ادامه دارد.در ساعاتی از نیمه شب این بارش با برف توام شد. پیش بینی می شود بارش متناوب (برف و باران) تا عصر امروز ادامه یابد.. وضعیت هوا و دمای بیاض را اینـــــــــجا مشاهده نمایید

 

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :31
انتقاد استاندار کرمان از عملکرد صدا و سیما

تاريخ ارسال: 29 دی 1393 ساعت: 8:19

http://kerman.isna.ir//Files/News/Image/139310/10821t.jpgانتقاد استاندار کرمان از عملکرد صدا و سیما:
هیچ خانه‌ و مسجدی را خراب نکرده‌ایم/نمی‌گذاریم هر کس در استان راه خود را برود/چرا صدا و سیما برای تبدیل شعار ولایت و توسعه به فرهنگ عمومی کاری نکرد؟

استاندار کرمان با انتقاد از عملکرد صدا و سیمای استان کرمان در پوشش اخبار درست برخورد با حاشیه نشینی تصریح کرد: صدا و سیما باید تبلیغات خوب را به مردم اطلاع رسانی کند و ما در استان کرمان هیچ خانه‌ و مسجدی را خراب نکرده ایم و صدا و سیما مصاحبه استاندار را در بحث حاشیه نشینی را پخش نکرد

 

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :40
اسکان اضطراری 242 نفر گرفتار در برف کرمان

تاريخ ارسال: 30 دی 1393 ساعت: 5:19

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اسکان اضطراری 242 مسافر گرفتار در برف توسط نیروهای امدادی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، علی گنج کریمی روز دوشنبه افزود: نیروهای امدادی 183 دستگاه خودرو را که از روز گذشته تاکنون در گردنه های برفگیر گرفتار و متوقف شده بودند، کمک و به یکهزار و سه نفر نفر از هموطنان خدمات امدادی ارایه کردند.
وی با بیان این که کمک رسانی همچنان ادامه دارد گفت: هم اکنون 25 اکیپ ثابت و موقت امداد جاده ای در محورهای استان کرمان مستقر هستند که از روز گذشته تاکنون به علت ریزش برف و بارش باران به مناطق مختلف اعزام شده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: اکیپ های امدادی در حال آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز به مناطق اعزام خواهند شد

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :45
تردد در گردنه های کرمان به کندی صورت می‌گیرد

تاريخ ارسال: 30 دی 1393 ساعت: 6:19

http://kerman.isna.ir//Files/News/Image/139310/10831t.jpgمعاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: با تلاش راهداران تردد در کلیه محورهای مواصلاتی استان صورت می گیرد و هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

 "عطا‌ء‌الله منوچهری"  با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر در کلیه محورهای حوزه استحفاظی راه و شهرسازی شمال استان به جز در شهرستانهای ارزوییه، فهرج و ریگان شاهد بارش برف هستیم .

 وی ادامه داد: با تلاش راهداران تردد در کلیه محورهای مواصلاتی استان صورت می گیرد و هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

 معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان تاکید کرد: از کلیه شهروندان تقاضا داریم از سفرهایی غیر ضرور اجتناب کرده و در صورت تردد در جاده ها حتما از زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی استفاده کنند.

 وی ادامه داد: با توجه به بارش برف علاوه بر اینکه سطح جاده های استان لغزنده است گردنه ها هم لغزنده است و تردد به کندی صورت می گیرد.(منبع: ایسنا)

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :30
بیشترین بارش در استان از آن انار با 29 میلیمتر

تاريخ ارسال: 30 دی 1393 ساعت: 4:19

 مریم سلاجقه کارشناس اداره کل هواشناسی استان دوشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز بیشتر شهرهای استان کرمان شاهد نعمت بارش برف یا باران بودند.

http://vortex.accuweather.com/adc2004/pub/includes/columns/newsstory/2015/650x366_01191407_hd30.jpg

وی میزان بارش برف در سایر شهرهای استان کرمان را کمتر از هفت سانتی مترعنوان و تصریح کرد: از آغاز فعالیت این سامانه بارش زا در استان کرمان بیشترین سهم بارش ها با ۲۹ میلی متر مربوط به شهر انار بوده است.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :74
تصاویر برفی دریافتی از کاربران

تاريخ ارسال: 30 دی 1393 ساعت: 8:19

منتخبی از تصاویر ارسالی کاربران از برف دیروز را در ادامه مطلب مشاهده نمایید. این تصاویر مربوط به بارش برف در کرمان، رفسنجان، بیاض و ساقی می باشد. ضمن تشکر از آقایان و خانم ها ، زارع ، سلیمی، حسینی .عسکری .محی الدینی  ، مهرابی،



می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :157
بارش نعمت الهی بر سر مردمان بیاض

تاريخ ارسال:دو شنبه 29 دی 1393 ساعت: 15:49

 

از شب گذشته تا حالا مردمان بیاض شاهدبارش برف و باران بودن برای سپاس گذاری از این نعمت الهی لطفانماز شکر بجااورید

 تصاویری از عکاس بیاض نیوز تصاویر بیشتر در ادامه مطلب........

bayazghelghelak.loxblog.com



می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :45
استاندار: در دولت دکتر روحانی یک متر زمین خواری انجام نشده است

تاريخ ارسال: 28 دی 1393 ساعت: 18:20

استاندار کرمان گفت: تخریب ساخت و سازهای غیر قانونی، کاری است که گذشتگان باید انجام می دادند و در  دولت دکتر روحانی حتی یک متر زمین خواری انجام نشده است.

 استاندار کرمان با بیان اینکه در دولت دکتر روحانی در کرمان حتی یک متر زمین خواری و ساخت و ساز غیر قانونی ایجاد نشده است افزود: اقداماتی که اکنون در مبارزه با زمین خواری و ایجاد حاشیه نشینی در حال انجام است در واقع کارهایی است که در گذشته باید انجام می شده است تا این مصیبت اجتماعی و انسانی به بار نیاید.........ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :31
تصاويري خيـرکننده حاصل تکنيـک عکاسي ماکـرو

تاريخ ارسال: 28 دی 1393 ساعت: 18:20
عکاسی ماکرو به نوعی عکاسی گفته می شد که در آن تصویر اشیا بزرگتر از اندازه واقعی شان، با نسبتی بزرگتر از ۱:۱ گرفته می‌شود. در این تکنیک تصویر نمای نزدیک یک شیء معادل نگاه کردن به آن شیء با ذره بین است. جزئیاتی که بطور معمول قابل دیدن نیستند ناگهان بیرون می زنند و زیبایی‌ها یا زشتیهای نهفته جسم به چشم می‌آیند. برای مثال گلها برای این عکاسی سوژه بسیار جالبی می‌باشند. دو چالش مهم در عکاسی ماکرو عبارتند از: باریکی عمق میدان بخاطر نزدیکی زیاد لنز به سوژه و دیگر سختی نورپردازی جسم بگونه‌ای که روی آن سایه نیفتد.(منبع: فضای مجازی)

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :34
«گاومیش» از رفسنجان به جشنواره ایثار راه یافت

تاريخ ارسال: 28 دی 1393 ساعت: 18:20
رفسنجان - کارگردان تئاتر «گاومیش» از راهیابی این تئاتر به جشنواره ایثار خبر داد.

http://www.20share.ir/uploads/mduftc7a73fzq1b6kohq.png

کارگردان نمایش «گاومیش» در این باره  گفت: این نمایش در جشنواره تئاتر منطقه ای بسیج در کرمان، رتبه اول کارگردانی و نویسندگی و رتبه اول و دوم بازیگری مرد را دریافت کرد و در جشنواره سراسری تئاتر بسیج در کرمانشاه توانست به مقام سوم کارگردانی و دوم و سوم بازیگری دست یابد.

 

امیر پذیرفته با اشاره به اینکه تئاتر «گاومیش» برای جشنواره مقاومت نیز آماده می شود، افزود: تئاتر رفسنجان به جایی رسیده است که با همکاری و همدلی همه هنرمندان تئاتر، پر قدرت حرکت می کند

............ادامه مطلب

 

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :49
دره راگه رفسنجان به روایت تصویر

تاريخ ارسال: 28 دی 1393 ساعت: 18:20

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :60
افتتاح پرواز رفسنجان ـ مشهد

تاريخ ارسال: 28 دی 1393 ساعت: 18:20

IMG_3814اولین پرواز رفسنجان – مشهد بعد از ظهر دیروز در فرودگاه رفسنجان با حضور امام جمعه و فرماندار ویژه شهرستان و مسئولین انجام شد.

به گفته فرماندار رفسنجان یک خیر بزرگوار  چارتر پروازهای مشهد - رفسنجان هستند و تمام عواید حاصل از این پروازها را در زمینه تامین جهیزیه دختران بی‌بضاعت صرف می‌کند،

 قرار است این پروازها هر هفته سه‌شنبه و جمعه انجام گیرد. با راه‌اندازی این پروازها علاوه بر شهر رفسنجان اهالی شهرستان‌های انار، شهربابک و بخش نوق هم می توانند از خدمات این پرواز استفاده نمایند

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :374
سایت دبستان شهید ابراهیمی بیاض راه اندازی گردید

تاريخ ارسال: 28 دی 1393 ساعت: 18:20
http://www.hamgam.medu.ir/portal/fileLoader.php?code=aa2f6d4fa322cd3d53c6101421068585

وبسایت دبستان دخترانه شهیدابراهیمی  بیاض راه اندازی گردید. اولیاء دانش آموزان می توانند اخبار و اطلاعات این دبستان را از طریق این وبسایت رصد نمایند. برای مشاهده این سایت اینجــــــــــا را کلیک نمایید.

گفتنی است  در سال 1360 این آموزشگاه توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شد. و شامل دوره های اول و دوم میباشد

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :58
تصاویری خاطره انگیز از برف زمستان 92 در بیاض

تاريخ ارسال: 27 دی 1393 ساعت: 18:20

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب.........

p15.png



می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :30
بیانیه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی رفسنجان در محکومیت جسارت به پیامبراکرم(ص)

تاريخ ارسال: 28 دی 1393 ساعت: 18:20

 "السلام علیک یا خلق عظیم"

تا داشته ام فقط توراداشته ام                   با یاد توقد وقامت افراشته ام 

   بوی «صلوات» می دهد  دستانم                   از بس که گل «محمدی» کاشته ام

یارسول اللهجهان در کوره راه گمراهی فرورفته بود وآسمان ازبارش رحمت خودداری می کرد تا اینکه وعده الهی محقق شد وباران بندگی از «جبل النور» برزمین عطشناک بارید...ذکرخدا برمناره ها جان گرفت وخانه امن الهی قبله گاه آزادگان گردید ...محمد(ص) برگزیده شد.

از آغاز تبلیغ رسالت احمدی ضجه نامیمون جغدهای شوم درتلاش برای به گوش نرسیدن ندای توحید هرروز بیش از پیش ازخرابه های تفرقه ونفاق شنیده می شد ولی چه باک که آفریدگار حضرت مصطفی(ص)درمعجزه جاویدش وعده داده بود که خود حافظ کتاب ودینش باشد................ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :118
برنامه هفته دوم فوتسال بیاض بابازی تیم های....

تاريخ ارسال:پنج شنبه 25 دی 1393 ساعت: 9:49

  جمعه                                   ساعت

یادبود عبدی - گلدشت          8/5

شهید چمران - شاهین         9/5

یادبود مهدیزاده- مس            1/5

دهیاری ساقی -امید بلوچ      2/5

 

بازی ها درسالن سیدالشهدا برگزار می شود

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :194
تصاویری از هنرنمایی جوان بیاضی

تاريخ ارسال:پنج شنبه 25 دی 1393 ساعت: 1:2
مهدی بیاضی پور از جوانان هنرمند بیاضی است که علاوه بر موسیقی و خطاطی در ساخت مجسمه نیز دستی دارد تصاویری از آخرین کار او که مجسمه هایی برای مبلمان شهری آماده نموده است را در ادامه مطلب مشاهده نمایید:
هوشمند

 


 


می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :43

تاريخ ارسال:پنج شنبه 24 دی 1393 ساعت: 9:19
رفسنجان - کارگردان تئاتر «گاومیش» از راهیابی این تئاتر به جشنواره ایثار خبر داد.

http://www.20share.ir/uploads/mduftc7a73fzq1b6kohq.png

کارگردان نمایش «گاومیش» در این باره  گفت: این نمایش در جشنواره تئاتر منطقه ای بسیج در کرمان، رتبه اول کارگردانی و نویسندگی و رتبه اول و دوم بازیگری مرد را دریافت کرد و در جشنواره سراسری تئاتر بسیج در کرمانشاه توانست به مقام سوم کارگردانی و دوم و سوم بازیگری دست یابد.

 

امیر پذیرفته با اشاره به اینکه تئاتر «گاومیش» برای جشنواره مقاومت نیز آماده می شود، افزود: تئاتر رفسنجان به جایی رسیده است که با همکاری و همدلی همه هنرمندان تئاتر، پر قدرت حرکت می کند

............ادامه مطلب

 



می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :29
نیروی انسانی موجود در دستگاههای دولتی استان چهاربرابر نیاز

تاريخ ارسال: 24 دی 1393 ساعت: 14:48
استاندار کرمان، تورم نیروی انسانی در دستگاه های دولتی را از مشکلات این استان ذکر کرد و گفت: نیروی انسانی در دستگاه های دولتی استان کرمان چهار برابر نیاز موجود است.

علیرضا رزم حسینی روز یکشنبه در آیین رونمایی از تمبر یادبود گزینش با حضور دبیر هیات عالی گزینش کشور در سالن شهید مرتضوی استانداری، افزود: وجود نیروی انسانی مازاد در دستگاه های دولتی مصیبتی برای استان کرمان محسوب می شود.
وی بزرگ شدن نظام دیوان سالار و دولت را موجب کوچک شدن مردم دانست و اظهار کرد: دولت باید کوچک شود تا مردم بزرگ تر شوند................ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :46
دیدار مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان با اهالی بیاض

تاريخ ارسال: 21 دی 1393 ساعت: 14:48

پیرو اطلاع رسانی قبلی، شب گذشته مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان در جمع اهالی دهستان بیاض حضور یافته و با آنان دیدار و گفتگو داشت.

http://www.20share.ir/uploads/5qzrt9gyxcq4fdvd7uv.png

طی مراسمی که شب گذشته در محل مسجد جامع بیاض برگزار گردید جمعی از مردم بیاض مشکلات و پرسش های خود در مورد بیمه اجتماعی روستاییان را با مهندس میر جعفری مدیر این بیمه در استان کرمان مطرح نمودند. در این مراسم که سید مجتبی مرتضوی بخشدار مرکزی انار نیز حضور داشتند پس از خوشامد گویی و طرح سئوالات ابتدا آقای عبدی به نمایندگی از کارگزاری بیمه روستاییان در دهستان بیاض طی سخنانی به تشریح عملکرد این صندوق در منطقه پرداخته و گزارشی ارائه داد. سپس آقای میرجعفری با ایراد سخنرانی به تشریح اهداف  و مزایای این بیمه پرداخت. وی با اشاره به این که این بیمه حق روستاییان است و دولت با دادن یارانه و تصویب این‌گونه امتیازات قصد دارد از مهاجرت روستاییان جلوگیری کند از اهالی خواست نسبت به عضویت در این صندوق اقدام نمایند.وی از اعضایی که دارای گواهی پزشکی در مورد از کارافتادگی هستند (66 درصد به بالا) خواست برای برقراری مستمری به کارگزاری های این بیمه مراجعه نمایند. این مقام مسئول حداقل 15 سال سابقه و 65 سال سن را شرط لازم برای بازنشستگی  عنوان نمود و حذف شرط سنی برای بیمه بیمه شدن را از دیگر امتیازات این بیمه برشمرد که با حذف این شرط افراد بالای 18 سال می توانند عضو این صندوق بیمه گردند. مهندس میر جعفری در پایان ضمن پاسخ به سئوالات مردم از حضور اهالی بیاض در این جلسه قدردانی کرد.

تصاویری از این مراسم را در ادامه مطلب مشاهده نمایید

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :39
یادداشت/ اعضای شورا! رای و اعتماد مردم بیاض را پاس بدارید

تاريخ ارسال: 22 دی 1393 ساعت: 14:48

اصل یکصدم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران: « برای‏ پیشبرد سریع برنامه‏ های‏ اجتماعی‏، اقتصادی‏، عمرانی‏، بهداشتی‏، فرهنگی‏، آموزشی‏ و سایر امور رفاهی‏ از طریق‏ همکاری‏ مردم‏ با توجه‏ به‏ مقتضیات‏ محلی‏، اداره‏ امور هر روستا، بخش‏، شهر، شهرستان‏ یا استان‏ با نظارت‏ شورایی‏ به‏ نام‏ شورای‏ ده‏، بخش‏، شهر، شهرستان‏ یا استان‏ صورت‏ می‏ گیرد که‏ اعضاءی‏ آن‏ را مردم‏ همان‏ محل‏ انتخاب‏ می‏ کنند. شرایط انتخاب‏ کنندگان‏ و انتخاب‏ شوندگان‏ و حدود وظایف‏ و اختیارات‏ و نحوه‏ انتخاب‏ و نظارت‏ شوراهای‏ مذکور و سلسله‏ مراتب‏ آنها را که‏ باید با رعایت‏ اصول‏ وحدت‏ ملی‏ و تمامیت‏ ارضی‏ و نظام‏ جمهوری‏ اسلامی‏ و تابعیت‏ حکومت‏ مرکزی‏ باشد قانون‏ معین‏ می‏ کند.»

http://www.20share.ir/uploads/yueh6kingmir4b23f5lb.png

این روز ها مع الاسف خبرهایی در گوشه و کنار می شنویم که حکایت از بالا گرفتن اختلافات در بین اعضای شورای بیاض دارد و  برخی منابع آگاه  از  احتمال انحلال شورا خبر می دهند. گفته می شود سه نفر از اعضای شورا تهدید به استعفا کرده اند که در این صورت شورا منحل و مهر تحویل بخشداری می گردد.

این اختلافات و کشمکش های اعضای شورای اسلامی بیاض و در نتیجه آن انفعال این شورا، در حالی در جریان است که برخی تحرکات در منطقه، برای تاثیرگذاری در تصمیم سازی ها ی مرتبط با آینده  منطقه ، قوت گرفته است.

اعضای محترم شورای اسلامی بیاض!

 انحلال شورای اسلامی در کنارخساراتی که به برنامه‏ های‏ اجتماعی‏ و طرح های  اقتصادی‏ و عمرانی ‏روستا وارد می کند، می تواند مسرت بخش ترین خبر برای برخی جریان ها در منطقه باشد. چرا که در غیاب نمایندگان مردم بیاض، تصمیم گیری در مورد برخی موضوعات بسیار ساده تر خواهد بود.

اصل یکصدم قانون اساسی را مَطلَع یادداشت خود نمودیم تا یک بار دیگر وظیفه و مسئولیت خطیرتان را به شما یادآوری نماییم. اینک همه اهالی بیاض اعم از همفکران و یا رقبای شما در  موضوعات حیاتی  و مرتبط با آینده روستا  دارای قول و نظر واحدند و این پشتوانه محکمی برای شماست. توقع مردمی از شما همدلی، وفاق و وحدت نظردر راستای خدمت به دیار تاریخی مان  و دفاع از حقوق این مردم است .

پس بهتر است رای و اعتماد مردم را پاس بدارید و به احترام  مردمی که در 24 خرداد 92 شما را به عنوان نمایندگان خود انتخاب نموده اند، اختلافات و حاشیه ها را کنار بگذارید و در این برهه حساس همه همّ و غم خود را  دفاع از حقوق مردم بیاض  قرار دهید..

لذا انتظار می رود تا با نگه داشتن اختلاف سلیقه ها و حتی اختلاف در خط و مشی ها در خود شوراء ، مسائل را به سطح منطقه نکشانید و با تدبیر، جهت حفظ شأن نام تاریخی بیاض آبروداری کنید مبادا در گیر و دار اختلاف نظر شما برخی اخبار ناخوشایند اعلام شود که تا ابد مایه ننگ برای شما و دلخوری مردم بیاض خواهد بود./ والسلام علی من اتبع الهدی

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :33
عمل پیوند قرنیه و آب مروارید همزمان در رفسنجان انجام شد

تاريخ ارسال: 23 دی 1393 ساعت: 14:48

http://media.mehrnews.com/old/Original/1392/12/12/IMG11514370.jpg برای نخستین بار در رفسنجان عمل جراحی پیوند قرنیه و آب مروارید به صورت همزمان در بیمارستان مرادی رفسنجان انجام شد.

محمد رضا سلیمانی متخصص و جراح چشم در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: عمل توامان پیوند لایه ای قرنیه و عمل آب مروارید و لنزگذاری روی بیمار ۸۵ ساله با موفقیت در مركز آموزشی درمانی مرادی انجام گرفت.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان افزود: ویژگی این عمل در این است كه تمامی مراحل عمل كه چندگانه بود در یك مرحله انجام گرفت و اهمیت این عمل از این جهت مورد تاكید است كه شانس پس زدن پیوند قرنیه در این نوع عمل به نحو چشمگیری كاهش پیدا خواهد كرد.

وی بیان کرد: زیر سلول های اندوتلیوم قرنیه خود بیمار در این نوع عمل حفظ می شود كه بیشترین علت پس زدن  پیوند هم در همین لایه قرنیه اتفاق می افتد.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :73
بازدید مسئول کمیسیون بانوان از شرکت هزاردستان و مهد قرآن بیاض

تاريخ ارسال: 23 دی 1393 ساعت: 14:48

به گزارش روابط عمومی فرمانداری انار روز گذشته خانم خادمی مشاور و رئیس کمیسیون بانوان فرمانداری انار به اتفاق کارشناس مرکز آموزش فنی و حرفه ای انار از شرکت تعاونی هزاردستان بیاض بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت این تعاونی قرار گرفتند. در این بازدید مسائل مختلفی همچون ساماندهی بیمه تامین اجتماعی بانوان شاغل در شرکت تعاونی ،اخذ تسهیلات از محل طرح های اشتغال پایدار روستایی و... مورد پیگیری و تبادل نظر قرار گرفت. در ادامه مسئولین در جشن مهد قرآن ام ابیها (س) در بیاض شرکت نمودند .خانم خادمی در این جلسه در جمع مربیان و نونهالاناین مرکز اظهار داشت به فرموده حضرت محمد (ص) فاضلترین و محبوبترین شما نزد خداوند کسی است که قرآن را یاد گیرد و به دیگران یاد بدهد. ایشان به اهمیت قرآن کریم در زندگی انسانها اشاره نمود و گفت قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت میباشد و در تمام مراحل زندگی راهنمای انسان به سوی کمال است...............تصاویر در ادامه مطلب



می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :39
تصاویر زیبا از فصل زمستان

تاريخ ارسال: 23 دی 1393 ساعت: 14:48

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب



می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :39
2000 زندانی مهریه با تفکر «کی داده، کی گرفته»

تاريخ ارسال: 23 دی 1393 ساعت: 14:48

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به 2 هزار زندانی مهریه در کشور گفت: این شعار « مهریه را کی داده، کی گرفته» باید برداشته شود.

یدالله موحد در نشست اعضاء هیات مدیره ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان کرمان اظهار کرد: جامعه ما با واقعیتی به نام جمعیت کیفری مواجه است که متاسفانه بخشی از جمعیت کشور در زندان ها بسر می برند.

موحد با اشاره به اینکه بعضی از افرادی که وارد زندان می شوند، تحمل کیفر حبس را ندارند و جای این افراد در زندان نیست، تصریح کرد: زندان جای افراد شرور است که هنجارهای اجتماعی را زیر پا می گذارند، اما متاسفانه افرادی در جمعیت کیفری ما قرار دارند که حضور و تحمل مجازاتشان عادلانه نیست.............ادامه مطلب



می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :47
تصاویری از جشن تولد نونهالان بیاضی

تاريخ ارسال: 23 دی 1393 ساعت: 14:48

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

http://www.20share.ir/uploads/ckx0ovr967lsq4xn80i.png



می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :53
آخرین فرصت مشمولین غایب و دارندگان کارت پایان خدمت و معافیت

تاريخ ارسال: 24 دی 1393 ساعت: 14:48

IMG_6678 - Copy به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان انار "سرهنگ غضنفری"فرمانده انتظامی شهرستان   طی مصاحبه ای بیان داشت : آخرین فرصت مشمولان غایب جهت معرفی به خدمت و دریافت دفترچه تا قبل از 22 بهمن سال جاری می باشد و پس از آن اضافه خدمت قانونی نسبت به آنان اعمال می شود.

"سرهنگ غضنفری" همچنین  افزود:  تمامی دارندگان کارتهای پایان خدمت و معاف از خدمت بایستی تا پایان سال جاری نسبت به پیگیری تعویض کارتهای قدیمی و دریافت کارتهای جدید اقدام نمایند تا در آینده با مشکلات مرتبط مواجه نشوند.

قابل ذکر است تمامی اقدامات در دو موضوع ذکر شده در دفاتر پلیس+10 انجام می گیرد.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :39
استاندار: در دولت دکتر روحانی یک متر زمین خواری انجام نشده است

تاريخ ارسال: 23 دی 1393 ساعت: 14:48

استاندار کرمان گفت: تخریب ساخت و سازهای غیر قانونی، کاری است که گذشتگان باید انجام می دادند و در  دولت دکتر روحانی حتی یک متر زمین خواری انجام نشده است.

 استاندار کرمان با بیان اینکه در دولت دکتر روحانی در کرمان حتی یک متر زمین خواری و ساخت و ساز غیر قانونی ایجاد نشده است افزود: اقداماتی که اکنون در مبارزه با زمین خواری و ایجاد حاشیه نشینی در حال انجام است در واقع کارهایی است که در گذشته باید انجام می شده است تا این مصیبت اجتماعی و انسانی به بار نیاید.........ادامه مطلب



می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :239
معرفی یک سایت

تاريخ ارسال: 22 دی 1393 ساعت: 15:37
http://hlglue.com/wp-content/uploads/2014/10/sait-poorbazdid.jpgوبسایت دبستان شهید غیاثی بیاض راه اندازی گردید. اولیاء دانش آموزان می توانند اخبار و اطلاعات این دبستان را از طریق این وبسایت رصد نمایند. برای مشاهده این سایت اینجــــــــــا را کلیک نمایید.

گفتنی است دبستان شهید علی غیاثی یکی از قدیمی ترین مدارس شهرستان است که درسال ۱۳۳۸  ساخته شد و درسال۱۳۸۶ تخریب ونوسازی شد اين مدرسه ابتدايي شامل دوره هاي اول و دوم مي باشد

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :83
پرواز رفسنجان ـ مشهد از 26 دیماه

تاريخ ارسال: 22 دی 1393 ساعت: 15:37

هواپیمامعاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان  رفسنجان از آغاز پروازهای رفسنجان - مشهد از 26 دی ماه جاری خبر داد

حمید ملانوری  در جلسه هماهنگی پروازهای رفسنجان - مشهد اظهار داشت: رفسنجان به لحاظ احداث فرودگاه دارای قدمت است و اقدامات خوبی در زمینه باند، ایمنی و امنیتی‌ و همچنین پایانه در این فرودگاه انجام شده است...............ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :48
بسته حمایتی دولت از روستاییان

تاريخ ارسال: 22 دی 1393 ساعت: 15:37

http://www.tarikhaneh.com/damghan%20photos/images/reshm00.jpgمعاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری با تشریح جزئیات بسته حمایت روستایی دولت گفت :اگر مردم روستاها تعاونی یا شرکت سهامی و با آورده مشخص تشکیل دهند دولت سه برابر آورده به تعاونی یا شرکت تسهیلات با کارمزد چهار درصد پرداخت می کند.

ابوالفضل رضوی در سمنان با تشریح بندهای این بسته حمایتی گفت: دولت با هدف توسعه مشارکت اقتصادی مردم برای توسعه تولید اشتغال و جامعه پایدار در روستاها این بسته را تدوین کرده است...........ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :34
ابراز نگرانی از مصرف زیاد آنتی بیوتیک در صنعت طیور

تاريخ ارسال: 22 دی 1393 ساعت: 15:37
مسوول شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: استفاده از آنتی بیوتیک ها و داروهای شیمیایی در صنعت مرغداری کاربرد بسیاری دارد و دارای ضررهای فراوانی است.

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی شهرستان انار، سید احسان منصوری نژاد  افزود: پسماند آنتی بیوتیک ها و داروهای شیمیایی در بدن مرغ می تواند اثر نامطلوبی بر سلامت انسان ها به عنوان مصرف کنندگان این محصولات بر جای بگذارد............ادامه مطلب

 

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :51
اسامی 10 فرآورده غذایی غیرمجاز

تاريخ ارسال: 22 دی 1393 ساعت: 15:37
http://fdo.iums.ac.ir/uploads/logo_45675.jpgمهندس محمد هاشمی سخنگوی سازمان غذا و دارو، گفت: ساندویج ژامبون گوشت با نام تجاری لقمه، سفره یکبار مصرف تولید یاس پلاستیک شرق با نام تجاری یاس، لوبیا سفید و برنج ارگانیک تولید گوکرن با نام تجاری آبگینه، غیر مجاز و فاقد مجوز هستند................


وی ادامه داد: همچنین آبغوره با نام تجاری رباط، سرکه با نام تجاری شهر دلیجان، پنیر سوپر لیقوان شرکت طلوع لبن منتظران با نام تجاری نگین تک، لواشک با نام تجاری سوغات، فاقد مجوز و غیر مجاز هستند...............ادامه مطلب

 

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :41
مدیر ارشاد رفسنجان:زیر بنای انقلاب ما اعتقادی و فکری است

تاريخ ارسال: 22 دی 1393 ساعت: 15:37

http://kerman.farhang.gov.ir/MediaServer/uNzvtzS6EwrqDWzzmopwoU/209408_0_2014_10_150_0_0_jpg/%d8%b1%d8%a6%db%8c%d8%b3-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b1%d9%81%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af.jpgرئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دردیدار با مسئولین مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت پای درد دل آنها نشست.دراین جلسه  که به دعوت انجمن قرآن ودر سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری افصح هجری برگزارگردید مدیران عامل و مسئولین محترم مؤسسات به شرح دیدگاهها و بیان مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

حسین تقوی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته توسط مدیران موسسات و ابراز امیدواری از تقویت نظارت بر مؤسسات قرآنی خاطر نشان کرد که اگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مباحث قرآنی ورود پیدا کرده به دلیل زیر بنایی بودن انقلاب اسلامی بر پایه قرآن و عترت است و تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها بر این اساس است که زیر بنای انقلاب ما اعتقادی و فکری است............ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :27
مدیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان امشب میهمان مردم دهستان بیاض

تاريخ ارسال: 22 دی 1393 ساعت: 15:37

مهندس میرجعفری مدیر  صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان کرمان امشب بعد از نماز مغرب و عشا در جمع اهالی دهستان بیاض حضور می یابد.

http://img7.irna.ir/1393/13930714/81338807/81338807-5995876.jpgبنا به اعلام شرکت تعاونی پسته کاران بیاض (کارگزار این بیمه در دهستان بیاض) پیرو هماهنگی های انجام شده و در راستای آگاه سازی مردم منطقه از عملکرد و خدمات صندوق بیمه روستاییان و عشایر، مهندس میرجعفری مدیر این صندوق در استان کرمان عصر امروز به بیاض عزیمت نموده و بعد از نماز مغرب و عشاء در جمع اهالی دهستان بیاض در مسجد جامع بیاض سخنرانی خواهند نمود و به پرسش ها و مشکلات اهالی در این زمینه پاسخ خواهند گفت.

از عموم اهالی دهستان بیاض برای شرکت در این جلسه دعوت به عمل آمده است.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :30
نیروی انسانی موجود در دستگاههای دولتی استان چهاربرابر نیاز

تاريخ ارسال: 22 دی 1393 ساعت: 15:37
استاندار کرمان، تورم نیروی انسانی در دستگاه های دولتی را از مشکلات این استان ذکر کرد و گفت: نیروی انسانی در دستگاه های دولتی استان کرمان چهار برابر نیاز موجود است.

علیرضا رزم حسینی روز یکشنبه در آیین رونمایی از تمبر یادبود گزینش با حضور دبیر هیات عالی گزینش کشور در سالن شهید مرتضوی استانداری، افزود: وجود نیروی انسانی مازاد در دستگاه های دولتی مصیبتی برای استان کرمان محسوب می شود.
وی بزرگ شدن نظام دیوان سالار و دولت را موجب کوچک شدن مردم دانست و اظهار کرد: دولت باید کوچک شود تا مردم بزرگ تر شوند................ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :44
دیدار مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان با اهالی بیاض

تاريخ ارسال: 21 دی 1393 ساعت: 15:37

پیرو اطلاع رسانی قبلی، شب گذشته مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان در جمع اهالی دهستان بیاض حضور یافته و با آنان دیدار و گفتگو داشت.

http://www.20share.ir/uploads/5qzrt9gyxcq4fdvd7uv.png

طی مراسمی که شب گذشته در محل مسجد جامع بیاض برگزار گردید جمعی از مردم بیاض مشکلات و پرسش های خود در مورد بیمه اجتماعی روستاییان را با مهندس میر جعفری مدیر این بیمه در استان کرمان مطرح نمودند. در این مراسم که سید مجتبی مرتضوی بخشدار مرکزی انار نیز حضور داشتند پس از خوشامد گویی و طرح سئوالات ابتدا آقای عبدی به نمایندگی از کارگزاری بیمه روستاییان در دهستان بیاض طی سخنانی به تشریح عملکرد این صندوق در منطقه پرداخته و گزارشی ارائه داد. سپس آقای میرجعفری با ایراد سخنرانی به تشریح اهداف  و مزایای این بیمه پرداخت. وی با اشاره به این که این بیمه حق روستاییان است و دولت با دادن یارانه و تصویب این‌گونه امتیازات قصد دارد از مهاجرت روستاییان جلوگیری کند از اهالی خواست نسبت به عضویت در این صندوق اقدام نمایند.وی از اعضایی که دارای گواهی پزشکی در مورد از کارافتادگی هستند (66 درصد به بالا) خواست برای برقراری مستمری به کارگزاری های این بیمه مراجعه نمایند. این مقام مسئول حداقل 15 سال سابقه و 65 سال سن را شرط لازم برای بازنشستگی  عنوان نمود و حذف شرط سنی برای بیمه بیمه شدن را از دیگر امتیازات این بیمه برشمرد که با حذف این شرط افراد بالای 18 سال می توانند عضو این صندوق بیمه گردند. مهندس میر جعفری در پایان ضمن پاسخ به سئوالات مردم از حضور اهالی بیاض در این جلسه قدردانی کرد.

تصاویری از این مراسم را در ادامه مطلب مشاهده نمایید



می پسندم نمی پسندم

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 490
کل نظرات کل نظرات : 8
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 71
بازدید دیروز بازدید دیروز : 40
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 7
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
آي پي امروز آي پي امروز : 24
آي پي ديروز آي پي ديروز : 13
بازدید هفته بازدید هفته : 111
بازدید ماه بازدید ماه : 111
بازدید سال بازدید سال : 209
بازدید کلی بازدید کلی : 29195

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.147.66.178
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیاض نیوز و آدرس bayaznnewscom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود