آغاز عملیات اجرایی زیرگذر گلشن با حضور فرماندار

جستجو در بیاض نیوز:

×

تبلیغات

    ثبت تبلیغات شما در سایت خبری بیاض نیوزباماتماس بگیرید......

درباره ما

    به وبلاگ بیاض نیوز خوش امدید

امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 46
    بازدید دیروز : 40
    بازدید هفته : 86
    بازدید ماه : 86
    بازدید کل : 29170
    تعداد مطالب : 490
    تعداد نظرات : 8
    تعداد آنلاین : 1



جستجو

تبلیغات

ارسال پیامک انبوه توسط بیاض نیوزترحیم تبلیغاتی

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :47
آغاز عملیات اجرایی زیرگذر گلشن با حضور فرماندار

تاريخ ارسال: 24 شهريور 1393 ساعت: 22:36
دیدگاه ها:نظرات()

http://www.anar.kr.ir/images/ax/khabar/936/zirgozar.jpgبه گزارش روابط عمومی فرمانداری انار با پیگیریهای بعمل آمده عملیات اجرایی پروژه زیر گذر گلشن آغاز شد. مهندس خادمی فرماندار انار در این خصوص اظهار داشت باتوجه به قولی که به مردم عزیز گلشن داده بودیم این زیرگذر جهت رفاه حال مردم روستای گلشن با کیفیت بالا و رعایت دقت و سرعت احداث خواهد شد. وی در پایان افزود احداث این زیر گذر از مواردی بوده که در دستور کار فرماندار بوده است و هم اکنون نیز در حال پیگیری هستیم و به حول و قوه الهی این امر بزودی محقق خواهد شد و خداوند متعال را شاکریم.

 

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :30
بررسی مشکلات شهرک صنعتی انار با حضور فرماندار

تاريخ ارسال: 24 شهريور 1393 ساعت: 22:36
دیدگاه ها:نظرات()

به گزارش روابط عمومی فرمانداری انار مهندس خادمی فرماندار انار روز پنجشنبه باحضور در شهرک صنعتی انار ضمن بازدید از چند واحد صنعتی در جلسه ای با صنعتگران و علاقمندان به سرمایه گذاری مسائل و مشکلات آنها را بررسی و جهت رفع آنها در همان مکان با مدیران استانی مذاکره نمود. مهندس خادمی در این جلسه اظهار داشت ستاد توسعه و عمران شهرستان انار که اعضای آن از نخبگان و کارآفرینان شهرستان هستند در توسعه صنعتی شهرستان بعنوان همیاران فرماندار به علاقمندان مشاوره و راهنمایی می دهند.وی به 6 تفاهم نامه امضا شده در مثلث توسعه شهرستان اشاره نمود و از مسئولین این طرح ها خواست تا گزارشی از فعالیت خود از بدو انعقاد تفاهم نامه تاکنون ارائه نمایند و فرماندار مشکلات پیش روی آنها را بصورت مذاکره با مدیران استان و شهرستان در همان مکان پیگیری نمود. وی عنوان کرد در جهت توسعه صنعتی شهرستان انار از هیچ کوششی دریغ نمی نمائیم. سپس واحدهای مستقر در شهرک صنعتی به بیان مشکلات خود پرداختند.در پایان باتوجه به اهمیت موضوع توسعه صنعتی شهرستان و رفع مشکلات شهرک صنعتی مقرر گردید این جلسات هر دوهفته یکبار باحضور فرماندار در شهرک صنعتی برگزار گردد.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :63
نتایج بازی های هفته پنجم لیگ فوتبال بیاض

تاريخ ارسال: 24 شهريور 1393 ساعت: 22:36
دیدگاه ها:نظرات()
068i70uij2rvkc99tk5g.pngدر ادامه برگزاری مسابقات  لیگ فوتبال بیاض(جام ولایت 93) و در هفته پنجم این لیگ روز گذشته دو بازی انجام شد که طی این بازی ها تیم شاهین در یک بازی پرگل با نتیجه 6 بر 0 تیم یاد بود قاسمی را شکست داد و تیم گلدشت  با نتیجه 2 بر 0 ازسد شاهد گذشت. جدول امتیازات و برنامه بازی های هفته ششم متعاقبا از همین پایگاه خبری منتشر خواهد شد.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :49
معرفی ریاضیدان جوان بیاضی

تاريخ ارسال: 24 شهريور 1393 ساعت: 22:36
دیدگاه ها:نظرات()

uvnw69f4ed0j3x7drvt.pngبرگزاری پنجمین همایش ملی آنالیز عددی در رفسنجان بهانه ای شد تا به سراغ یک ریاضیدان جوان بیاضی برویم تا از او بیشتر بدانیم:

ابوالفضل عَلم جوان موفق بیاضی در زمینه ریاضیات که حالا دیگر کم کم می توان او را آقای دکتر صدا زد اینک در عنفوان جوانی  و کمال شایستگی بر قله های رفیع دانش ریاضی قدم بر می دارد.

ابوالفضل در بهمن ماه 1367 در بیاض و در خانواده ای فرهنگی به دنیا آمد، پدر ایشان محمد علم از فرهنگیان پیشکسوت بیاض است که تعداد زیادی از جوانان بیاضی اکنون به رسم شاگرد و معلمی برایش دست ادب به سینه دارند.

ابوالفضل علم بعد از گذراندن دوران آموزشی دبستان و راهنمایی در بیاض،  رحل اقامت در رفسنجان افکند و دوران متوسطه را  در دبیرستان نمونه علی ابن ابیطالب(ع) این شهر گذراند. وی در کنکور سال 1386 در رشته ریاضی محض پذیرفته شد و تحصیلات عالیه خود را در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان آغاز کرد. استعداد خدادادی و تلاش های خستگی ناپذیرش دست به دست هم داد تا این جوان برتر بیاضی را در سال 1390 برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی امیر کبیر، راهی تهران کند و در همین سال بود که در مسابقات کشوری ریاضی دانشجویان ایران رتبه سوم را کسب نموده و به افتخار دریافت مدال برنز این مسابقات نائل آمد. او اکنون دانشجوی دکترای ریاضی با گرایش منطق در دانشگاه شهید بهشتی است.

http://www.20share.ir/uploads/fhnma4xw40mwfl4s3j.png

 این عضو انجمن ریاضی ایران که از سرمایه عظیم جوانی به خوبی سود می برد همچنان در طلب دانش ریاضی در تکاپوست و با اشتیاق فراوان چشم به مدارج بالاتر نیز دوخته است. هرچند وی هنوز برای عضویت بنیاد نخبگان اقدامی نکرده است اما شرایط این عضویت را داراست و به زودی از نخبگان کشوری خواهد بود.

ابوالفضل علم در بیان علل موفقیت خود بعد از توکل و اعتماد به خداوند متعال، خود را مدیون تلاش های پدر و مادر می داند و صمیمانه از از آنها تشکر می کند.

بیاض نیوز وجود افتخار آفرین این ریاضیدان جوان را به خانواده محترم علَم و نیز به اهالی بیاض خصوصا جوانان بیاضی تبریک می گوید. امیدواریم با پشتکار و همت، این روند افتخار آفرینی در بین جوانان بیاضی تداوم یابد.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :36
شماره تلفن ها بعد از همسان سازی کد چگونه خواهند بود؟

تاريخ ارسال: 24 شهريور 1393 ساعت: 22:36
دیدگاه ها:نظرات()
بر اساس اعلام شرکت مخابرات استان کرمان اجرای طرح ملی هم کد سازی از 26 شهریور ماه در استان کرمان آغاز می شود. در این طرح کد 034 به استان کرمان اختصاص داده شده است. به گفته مدیر عامل مخابرات استان در شهرستان های کرمان، رفسنجان، انار، شهربابک، کوهبنان و بردسیر عدد سه و مابقی شهرستان های استان عدد چهار به اول شماره های تلفن ثابت اضافه خواهد شد.

برای اطلاع از نحوه تغییر شماره ها در هر شهر یا روستای استان کرمان اینــــــــــــــجا را کلیک نمایید

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :44
پرواز مشهد از فرودگاه رفسنجان به زودی انجام می‌شود

تاريخ ارسال: 24 شهريور 1393 ساعت: 22:36
دیدگاه ها:نظرات()

 با پیگیری‌های صورت گرفته پرواز مشهد از فرودگاه بین‌المللی رفسنجان به زودی انجام می‌شود.

خبرگزاری فارس: پرواز مشهد از فرودگاه رفسنجان به زودی انجام می‌شودحسین آذین عصر دیروز بخش‌هایی از فرودگاه بین‌المللی رفسنجان از جمله سیستم روشنایی که رفع نقص و موجب از سرگیری پروازها از این فرودگاه شده را مورد بازدید قرار داد.

همچنین با پیگیری‌های انجام شده و قول پیگیری از سوی نماینده مردم رفسنجان در مجلس، پرواز مشهد از این فرودگاه در دستور کار قرار گرفته که به زودی انجام می‌شود.......ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :32
رژه نیروهای مسلح در رفسنجان با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه

تاريخ ارسال: 24 شهريور 1393 ساعت: 22:36
دیدگاه ها:نظرات()
حمید ملانوری عصر شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، این نعمت بزرگ را نشان دهنده قدرت جامعه اسلامی دانست.

فرماندار رفسنجان در ادامه با اشاره به برنامه‌های متنوعی که به مناسبت این ایام در سطح شهرستان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها از سوی نیروهای نظامی و سایر ادارات برگزار خواهد شد. ملانوری بیان داشت: مراسم رژه نیروهای مسلح روز دوشنبه 31 شهریور ماه ساعت 8 صبح در بلوار طالقانی با سخنرانی سردار مصدقی فرمانده نیروی زمینی سپاه کشور و با حضور مسئولین برگزار خواهد شد.......ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :47
نایب قهرمانی تیم طناب کشی هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی انار در رفسنجان

تاريخ ارسال: 24 شهريور 1393 ساعت: 22:36
دیدگاه ها:نظرات()
http://www.20share.ir/uploads/z0ivhb790b06sgo6xvcw.pngعصرروز پنج شنبه  مورخ 20/6/93 یک سری مسابقات طناب کشی با حضور مسئولین محلی و خانواده شهدا و اهالی روستای لاهیجان در محل امامزاده سلطان پیر غیب لاهیجان رفسنجان برگزار گردید. از میان 9 تیم شرکت کننده دراین مسابقات تیم هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی شهرستان انار موفق شد مقام دومی این دوره از مسابقات را کسب نماید. و تیم های کشکوئیه و عرب آباد موفق شدند مقام اول و سوم این دوره از مسابقات را کسب نمایند.در پایان جوایز نقدی و لوح تقدیر به مقام اول تا سوم اهدا گردید.
می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :44
برگزاری جشنواره بین الملی فیلم مقاومت دررفسنجان

تاريخ ارسال: 24 شهريور 1393 ساعت: 22:36
دیدگاه ها:نظرات()

جشنواره فيلم مقاومتبه گزارش روابط عمومی بسیج هنرمندان رفسنجان جشنواره بین المللی فیلم مقاومت هم زمان با سراسر کشور به همت بسیج هنرمندان وبا همکاری بسیج طلاب وبسیج دانشجویی دررفسنجان برگزار خواهد شد. دراین جشنواره که از اول مهرماه آغاز بکارخواهد کرد،فرمانداری،ناحیه مقاومت بسیج ،اداره آموزش وپرورش،اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ،شهرداری وشورای شهرنیز با ستاد اجرایی همکاری خواهند نمود. درجشنواره بین المللی فیلم مقاومت امسال  در سانس صبح دانش آموزان ودرسانس عصر هنرمندان،فرهنگیان ،بسیجیان،طلاب ودانشجویان وعموم علاقه مندان فیلم های داستانی،مستند وکوتاه را تماشاخواهند کرد.نمایش آثارجدید سینمای دفاع مقدس وانقلاب اسلامی ،پاسداشت حماسه های دوران دفاع مقدس ،تشویق وترغیب هنرمندان وفیلمسازان به تولید آثار سینمایی متناسب با ذوق وسلیقه مخاطبین شهرستانی با رویکرد مقاومت،بصیرت وشکوفایی از جمله اهداف این جشنواره خواهدبود.لازم بذکر است که جشنواره بین المللی فیلم مقاومت دراستان کرمان علاوه بررفسنجان در شهرستان های کرمان،جیرفت،زرند ،کهنوج ،سیرجان ، فهرج وبم نیزبرگزارخواهدشد.

 

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :49
ساماندهی بوستان های روستایی بیاض و ساقی

تاريخ ارسال: 24 شهريور 1393 ساعت: 22:36
دیدگاه ها:نظرات()

http://www.20share.ir/uploads/e6fuk3sukj8t6qr6gx.pngصبح یکشنبه مورخ 23/6/93 جلسه ساماندهی بوستان های همجوار جاده ترانزیت در بخش مرکزی با حضور مسئولین ادرات آبفار، میراث فرهنگی ، منابع طبیعی و شوراهای اسلامی روستاهای بیاض و محمد آباد ساقی در محل دهیاری بیاض به ریاست  بخشدار مرکزی تشکیل جلسه داد.

مرتضوی با اشاره به اینکه بوستان روستایی مکان مناسب جهت تفریح و استفاده عمومی برای اهالی روستا می باشد گفت: با توجه به اینکه این مسیر از راههای اصلی کشور بوده و واژگونی های بسیاری در این مسیر در سالهای اخیر اتفاق افتاده است می تواند مکان مناسبی برای استراحت مسافران و رانندگان جاده بوده که خود موجبات رونق اقتصادی روستا را در پی خواهد داشت........ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :34
آغاز به کار هفدهمین کنکره شیمی ایران در رفسنجان

تاريخ ارسال: 15 شهريور 1393 ساعت: 9:40
دیدگاه ها:نظرات()

هفدهمین کنگره شیمی ایران و نخستین کنگره شهدای جامعه شیمی کشور در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان گشایش یافت.

رییس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان روز دوشنبه در آیین گشایش این همایش گفت: بیش از 700 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شد و 60 نفر از متخصصان رشته شیمی از سراسر کشور کار داوری این مقالات را برعهده گرفتند.................ادامه مطلب

 

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :56
فرماندار انار: مجتمع خدمات رفاهی بیاض تا آبان ماه به بهره برداری می رسد

تاريخ ارسال: 15 شهريور 1393 ساعت: 9:40
دیدگاه ها:نظرات()

ax 11.jpgفرماندار انار  روز گذشته در جمع مشاوران، خیران و همیاران فرمانداری اناراز پیگیری ساخت مجتمع خدماتی رفاهی بیاض پس از حدود یک و نیم سال تعطیلی خبر داد و افزود: تاکنون 5 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده و با پیگیری‌های به عمل آمده و همکاری شورای اسلامی بیاض در عید سعید فطر مجدداً آغاز به کار کرده و آبان ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است این پروژه در کیلومتر  یک محور بیاض - انار  واقع می باشد.مساحت زمین فوق الذکر 10 هکتار که در دی ماه 1388 عملیات اجرایی آن آغاز گردیده و در حال انجام است.مجری این پروژه شرکت پارس زیگورات تهران می باشد.

خادمی از پیگیری ساخت مجتمع خدماتی رفاهی بیاض پس از حدود یک و نیم سال تعطیلی خبر داد و افزود: تاکنون 5 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده و با پیگیری‌های به عمل آمده و همکاری شورای بیاض در عید سعید فطر مجدداً آغاز به کار کرده و آبان ماه به بهره‌برداری می‌رسد. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930610000552#sthash.QCt9r550.dpuf
می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :35
فرماندار انار خواستار تسریع در راه اندازی اورژانس امین شهر شد

تاريخ ارسال: 15 شهريور 1393 ساعت: 9:40
دیدگاه ها:نظرات()
فرماندار انار در  جلسه ای که  حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشی رفسنجان برگزار گردید ضمن تشکر از ریاست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و همکارانشان خواستار تسریع در  راه اندازی مرکز بستر درمان و اورژانس امین شهر گردید.وی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت افراد جامعه بسیار مهم است گفت توجه به آمار 160 هزار مراجعه در سال 92 به مرکز اورژانس انار نشان دهنده اهمیت بالای بحث تجهیز و ارتقاء خدمات درمانی درشهرستان انار می باشد................ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :51
برنامه بازيهاي هفته چهارم لیگ فوتبال بیاض(جام ولایت 93)

تاريخ ارسال: 15 شهريور 1393 ساعت: 9:40
دیدگاه ها:نظرات()

روز و تاريخ

نام تيم

 

 هفته چهارم

ساعت(رسمي)

پنج شنبه 13شهریور

پايگاه شهيد چمران-يابود مهديزاده

5:45 عصر

جمعه 14شهریور

شاهين گلدشت

7:45 صبح

          جمعه 14شهریور

شهرك يابودپوررحيميان

8:45 صبح

          جمعه 14شهریور

ميثاق مس

4:45  عصر

           جمعه 14شهریور

يابود قاسمي شاهد

5:45 عصر

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :40
استاندار : استان کرمان پیشتاز سیاست اقتصاد مقاومتی است

تاريخ ارسال: 15 شهريور 1393 ساعت: 9:40
دیدگاه ها:نظرات()
علیرضا رزم حسینی روز گذشته در کارگاه علمی آموزشی اقتصاد مقاومتی افزود: ما قوانین مزاحم توسعه را در قالب یک کتاب جمع آوری کرده ایم که اگر این قوانین مزاحم رفع شود موجب توسعه اقتصاد خواهد شد.
وی بیان کرد: وقتی قوانین مزاحم باشد فساد اداری ایجاد می شود همین که ما حرف نمی زنیم این مشکلات به وجود می آیند.

استاندار کرمان گفت: نباید نگاه سیاسی به مدل مثلث توسعه داشته باشیم تا این ایده موفق شود و باید باور داشته باشیم که اعتدال می تواند این مدل را موفق کند............ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :62
دو جوان رفسنجانی با پای پیاده به پابوس عشق شتافتند

تاريخ ارسال: 15 شهريور 1393 ساعت: 9:40
دیدگاه ها:نظرات()

زائرین پیاده امام رضا (ع)-رفسنجان-مشهد مقدس- (7)حجت قاسمی و حمید عسگری دو زائر پیاده ، در شب ۲۷ مرداد ماه حرکت خود را از رفسنجان به سمت آستان قدس رضوی آغاز کرده و روز گذشته وارد مشهد مقدس شدند

این دو جوان در مسیر خود از شهرها و روستاهای زیادی عبور کرده اند و از استقبال و پذیرایی مردم بسیار خرسند هستند .به گفته ی آنها “مردم ایران بسیار مهربان و مهمان نواز هستند و در مسیر حرکت آن طور که فکرش را نمیکردیم از ما استقبال میکردند و التماس دعا می گفتند”.

هرچند سفرشان با سختی هایی همراه بوده است اما این دو جوان عاشق، رسیدن به حرم رضوی را پایان این سختی ها و مسیر را پر از معنویت و عشق به ثامن الحجج(ع) می دانند.(به نقل از خانه خشتی)

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :36
حضور 2 مدیر ارشد استانی در انار به دعوت فرماندار

تاريخ ارسال: 15 شهريور 1393 ساعت: 9:40
دیدگاه ها:نظرات()

باتوجه به اینکه دعوت از مدیران کل استان در دستور کار مهندس خادمی فرماندار شهرستان انار می باشد و در ادامه پیگیریها جهت حل مشکلات و معضلات شهرستان چهارشنبه ۱۲ شهریورماه مهندس طاهری مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کرمان و مهندس خداداد مقبلی به دعوت فرماندار به شهرستان انار عزیمت نمودند.....................ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :57
رئیس انجمن ریاضی ایران سرپرست دانشگاه ولیعصر(عج) شد

تاريخ ارسال: 15 شهريور 1393 ساعت: 9:40
دیدگاه ها:نظرات()
سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر محمد علی دهقان را به عنوان  سرپرست دانشگاه ولی عصر رفسنجان منصوب کرد.

در حکم نجفی برای دهقان آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی ولی عصر رفسنجان (ع) را بر پایه قوانین، سیاستها و برنامه های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با ...............

محمد علی دهقان، استاد گروه ریاضی دانشگاه ولی عصر (عج) است و ریاست انجمن ریاضی ایران را بر عهده دارد........ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :43
هفته چهارم لیگ بیاض؛ نتایج + جدول امتیازت+ بازی های هفته پنجم

تاريخ ارسال: 15 شهريور 1393 ساعت: 9:40
دیدگاه ها:نظرات()
068i70uij2rvkc99tk5g.png

نتایج بازی های  هفته چهارم لیگ فوتبال بیاض (جام ولایت 93)و جدول امتیازات تا پایان این هفته و نیز برنامه بازی های هفته پنجم و چند تصویر از این لیگ را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.....

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :30
تجلیل از مربیان اوقات فراغت تابستانی در بیاض

تاريخ ارسال: 15 شهريور 1393 ساعت: 9:40
دیدگاه ها:نظرات()

http://www.20share.ir/uploads/xlo8o14t3iigdfkf3hia.pngطی مراسمی در چهارشنبه شب از مربیان طرح اوقات فراغت تابستانی در بیاض تجلیل شد. حجت الاسلام معافی امام جماعت مسجد جامع بیاض طی سخنانی به تشریح برنامه های تابستان امسال  برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بیاضی در مسجد جامع پرداخت. در پایان با اهدا جوایزی از مربیانی که در این طرح برای آموزش کودکان و نوجوانان  تلاش کرده بودند تقدیر شد. ضمنا جمعی از جوانان بیاضی نیز با تقدیم یک هدیه فرهنگی از حجت الاسلام معافی که با تلاش و برنامه ریزی خود تابستان امسال را پربار تر و متفاوت از گذشته برگزار نمودند تشکر به عمل آوردند......گزارش تصویری در ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :49
گزارش تصویری جشنواره موسیقی آوای کویر در انار

تاريخ ارسال: 7 شهريور 1393 ساعت: 7:5
دیدگاه ها:نظرات()

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب(منبع: انارپرس)

IMG_8402



می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :46
پایان هفته سوم لیگ فوتبال بیاض(جام ولایت 93)+ برنامه هفته چهارم

تاريخ ارسال: 7 شهريور 1393 ساعت: 7:5
دیدگاه ها:نظرات()

با انجام بازی های هفته دوم لیگ فوتبال بیاض(جام ولایت 93) نتایج این بازی ها و جدول امتیازات تا پایان هفته سوم و برنامه هفته چهارم و نیز تصاویر را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

 



می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :46
افتتاح 100 طرح شهری و روستایی طی هفته دولت در رفسنجان

تاريخ ارسال: 9 شهريور 1393 ساعت: 11:5
دیدگاه ها:نظرات()

فرماندار رفسنجان گفت: طی هفته دولت 100 طرح در بخش‌های مختلف شهری و روستایی در شهرستان رفسنجان به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری فارس: افتتاح 100 طرح شهری و روستایی طی هفته دولت در رفسنجانحمید ملانوری ظهر دیروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان با تبریک پیروزی مقاومت در غزه اظهار داشت: 70 سال از جنایات‌های صیهونیست‌ها می‌گذرد و مقاومت با الهام از انقلاب اسلامی در برابر جنایت‌های این رژیم جعلی ایستاده است.

ملانوری با اشاره به برنامه‌های دولت در یک سال گذشته گفت: دولت همراهی، همفکری و به کارگیری از تمام ظرفیت‌ها را در دستور کار خود قرار داده و برای توسعه و آبادانی از احزاب، گروه‌های سیاسی، فعالان اقتصادی‌، فرهنگی ‌و اجتماعی استفاده می‌کند..........ملانوری بیان داشت: طی هفته دولت 100 طرح عمرانی‌، کشاورزی و ... در شهر ‌و روستاهای شهرستان رفسنجان به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد که 34 میلیارد تومان اعتبارات آنها بود...............ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :65
اطلاعیه/ مراسم ترحیم و یادبود از سوی خانواده حجت الاسلام معافی عصر امروز

تاريخ ارسال: 9 شهريور 1393 ساعت: 11:5
دیدگاه ها:نظرات()

چنانکه قبلا اطلاع رسانی شد، هفته قبل به خانواده حجت الاسلام معافی امام جماعت مسجد جامع بیاض مصیبت وارد شده و  والده همسرشان به دیار باقی شتافتند. به اطلاع عموم اهالی بیاض می رساند از سوی حجت الاسلام معافی و خانواده ایشان مراسم ترحیم و یاد بودی عصر امروز یکشنبه 9 شهریور از ساعت 6(رسمی) تا اذان مغرب در محل مسجد جامع با حضور برگزار می گردد.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :56
با کهنسال ترین درخت پسته ایران در رفسنجان آشنا شوید

تاريخ ارسال: 9 شهريور 1393 ساعت: 11:5
دیدگاه ها:نظرات()

http://www.20share.ir/uploads/r4uloa052njqt2at5sq.pngدرختان کهنسال از جمله منابع طبیعی ارزشمند هر کشور می باشند که به دلیل اقلیم کشور ما که نیمه خشک است ارزش این منابع بیشترمی شود که می بایستی در حفظ و نگهداری این گونه  درختان کوشید .

کهنسال ترین درخت پسته که تاکنون شناخته شده است در روستای اودرج شهرستان رفسنجان همچنان به حیات خود ادامه می دهد.بر اساس تخمین کارشناسان این درخت قریب 1500 سال سن دارد.قطر تنه این درخت 3.5 متر و ارتفاع آن 15 متر است و در کنار قبرستان باستانی و تاریخی اودرج  قرار دارد. این درخت نر است و به عقیده کارشناسان، همین امر رمز ماندگاری اوست چرا که اگر اين درخت ثمر می داد نيرويش تحليل می رفت و به مرور زمان خشك و از چرخه محيط زيست حذف می شد. این درخت در حال حاضر تحت نظارت کارشناسان موسسه تحقیقات پسته کشور است.

گفتنی است دهکده تاریخی اودرج (هور دژ به معنی دژ خورشید) در 35 کیلومتری شمال رفسنجان و در مجاورت روستای داوران واقع شده است. تصاویری از این درخت تاریخی را در ادامه مطلب مشاهده نمایید

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :33
تقدیر از دو هنرمند بیاضی در جشنواره موسیقی آوای کویر

تاريخ ارسال: 9 شهريور 1393 ساعت: 11:5
دیدگاه ها:نظرات()

نخستین جشنواره موسیقی شهرستان انار روز جمعه 93/6/7 اغاز بکار می کنددر نخستین جشنواره موسیقی آوای کویر در انار آقایان علی مهدیزاده  و مهدی بیاضی پور دو هنرمند بیاضی در بخش کلاسیک ایرانی و تکنوازی نی  به اجرای برنامه پرداخته  و در پایان با جایزه و لوح تقدیر از این دو نفر هم در کنار دیگر هنرمندان شهرستان تقدیر شد. این موضوع از آن جهت برای بیاض نیوز قابل ملاحظه بود که علی رغم وجود استعداد و  علاقه وافر جوانان بیاضی به این هنر تا کنون هیچگونه فعالیتی در خصوص موسیقی و آموزش رشته ها و ساز های مختلف در بیاض دایر نبوده و تعدادی از جوانان علاقه مند مجبورند برای فراگیری هنر مورد علاقه خود به شهرهای مجاور سفر کنند و همین امر هم سبب ناکامی و عدم درخشش هنرمندان بیاضی در عرصه این هنر بوده است.

برخی جوانان بیاض که در این زمینه فعالیت دارند از اداره ارشاد و نیز شورای اسلامی بیاض گلایه هایی دارند. امیدواریم این اتفاق آغازی بر آینده بهتر هنر موسیقی در بیاض باشد.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :31
اخبار تکمیلی سفر استاندار کرمان به انار

تاريخ ارسال: 7 شهريور 1393 ساعت: 19:16
دیدگاه ها:نظرات()
راه اندازی اداره صنعت معدن و تجارت/راه اندازی و افتتاح بنیاد شهید و امور ایثارگران/آغاز عملیات بهسازی ورودی های شهر انارشورای اداری شهرستان انار باحضور استاندار  کرمان

گزارش کامل این خبر ها را در ادامه مطلب بخوانید

m5sxz3kptvn4qig7tl.png

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :37
بازداشت عوامل داعش در رفسنجان

تاريخ ارسال: 7 شهريور 1393 ساعت: 19:16
دیدگاه ها:نظرات()

نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از دستگیری عوامل گروه تروریستی داعش در حوزه انتخابیه خود خبر داد.

حسین آذین در تشریح جزئیات حضور داعش در شهرستان رفسنجان، گفت: من در نطق خود در روز یک‌شنبه در مجلس در این ارتباط صحبت کردم اما متاسفانه رسانه‌ها سوء برداشت کردند و به مردم رفسنجان اتهام زدند.

او با اشاره به اینکه در این شهرستان 45 هزار افغان حضور دارند، اضافه کرد: تنها 2 یا 3 نفر از اتباع افغانستان اخیرا دست به جمع آوری کمک نقدی برای این گروه تروریستی از مردم رفسنجان کرده‌اند که پس ا ز شناسایی، با آنها برخورد شده است

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس بیان کرد:جرم این افراد ثابت شده است و افراد دستگیر شده 3 نفر هستند..............ادامه مطلب

 

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :47
سامانه تلفنی 111 جایگزین نامه به رئیس جمهور می شود

تاريخ ارسال: 7 شهريور 1393 ساعت: 19:16
دیدگاه ها:نظرات()

معاون هماهنگی و امور اجرایی نهاد ریاست جمهوری گفت: ˈمرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و سامانه تلفنی 111ˈ جایگزین طرح مشکلات مردم از طریق ارائه نامه به رییس جمهوری شده است.وی گفت: در سفرهای استانی و ازجمله در سفر چند روز آتی هیات دولت و رییس جمهوری به خراسان رضوی ˈمرکز ارتباطات مردمیˈ با حدود 400 نیرو در مشهد راه اندازی می شود. 

علی اصغر احمدی افزود: حرفهای مردم توسط کاربران این مرکز و سامانه شنیده شده و ثبت می شود آنگاه به هر تماس گیرنده یک ˈکد رهگیریˈ داده می شود که ازطریق آن می توانند پاسخ رییس جمهوری و هیات دولت را پیگیری و دریافت کنند. .............ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :47
برنامه هفته سوم لیگ فوتبال بیاض(جام ولایت 93)

تاريخ ارسال: 7 شهريور 1393 ساعت: 19:16
دیدگاه ها:نظرات()

روز و تاريخ

نام تيم

 هفته سوم

ساعت(رسمي)

پنج شنبه 6 شهریور

ميثاق- يادبود قاسمي

6عصر

جمعه7 شهریور

شاهين- يابودمهديزاده

8 صبح

جمعه7 شهریور

گلدشت - پايگاه شهيد چمران

6عصر

توجه: تاخیر بیشتر از 10 (ده) دقیقه موجب لغو بازی به نفع تیم رقیب خواهد شد.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :53
آیا طلسم مرمت کاروانسرای بیاض می شکند؟

تاريخ ارسال: 7 شهريور 1393 ساعت: 19:16
دیدگاه ها:نظرات()

بنای تاریخی کاروانسرای شاه عباسی بیاض از جمله مواریث فرهنگی است که در قلب بیاض جدید مهجور مانده و مع الاسف در اثر بی توجهی مردم و مسئولین هر روز وضعیت بدتری پیدا می کند. نزدیکی این بنا به جاده اصلی گهگاهی سبب حضور گردشگران داخلی و خارجی در این بنا می گردد که وضعیت نا مناسب آن وجهه خوبی از بیاض و نیز اداره میراث فرهنگی برجای نمی گذارد.

ظرف سالهای اخیر دوبار (سال های 1384 و 1391) جهت مرمت این بنا بودجه پیش بینی شد اما هرگز به سرانجام نرسید و کاری برای مرمت کاروانسرای بیاض آغاز نگردید. بنا به اطلاعات رسیده به بیاض نیوز امسال نیز مبلغ 200 میلیون ریال برای آغاز مرمت این بنای تاریخی بیاض پیش بینی شده است. اینک جای سئوال است که آیا امسال این بودجه به مقصد می رسد و طلسم مرمت کاروانسرای بیاض می شکند؟

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :57
بازدید فرماندار انار از ساختمان اداره منابع طبیعی

تاريخ ارسال: 4 شهريور 1393 ساعت: 22:1
دیدگاه ها:نظرات()
مهندس خادمی فرماندار انار: باید مقوله حساسیت نسبت به منابع طبیعی و حفاظت از آن به فرهنگ عمومی تبدیل شود .

صبح پنج شنبه  30 مردادماه مهندس خادمی فرماندار انار باحضور در ساختمان در دست احداث منابع طبیعی ضمن بازدید آخرین وضعیت پیشرفت و اتمام این ساختمان را بررسی و با مسئول این اداره تبادل نظر نمود.مهندس خادمی در این بازدید به اهمیت اداره منابع طبیعی و حفاظت از منابع طبیعی اشاره کرد و گفت باید مقوله حساسیت نسبت به منابع طبیعی و حفاظت از آن به فرهنگ عمومی تبدیل شود. فرماندار انار تاکید کرد منابع طبیعی سرمایه های ارزشمند و میراث گرانبهای کشور است که باید همه در جهت حفظ و حراست از آن تلاش کنند. مهندس خادمی از مهندس علی موسی زاده رئیس منابع طبیعی انار و خیرین گرانقدری که در احداث ساختمان جدید اداره منابع طبیعی انار نقش داشته اند تشکر نمود و از

مسئولین خواستند تا در اتمام پروژه و راه اندازی این اداره تسریع نمایند.وی اظهار داشت به حول و قوه الهی این ساختمان در هفته آینده باحضور مسئولین افتتاح خواهد شد.

 

 

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :41
جمع‌آوری کمک برای گروه داعش در شهرستان رفسنجان!

تاريخ ارسال: 4 شهريور 1393 ساعت: 22:1
دیدگاه ها:نظرات()
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی از جمع‌آوری کمک برای گروه داعش در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش ایسنا، حسین آذین در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس با بیان اینکه وضعیت نابسامان اتباع بیگانه در رفسنجان به سمت بحران امنیتی، اجتماعی و بهداشتی می‌رود، تصریح کرد: با توجه به اینکه حضور افاغنه در بیشتر شهرها ممنوع شده اغلب افغانی‌های غیرمجاز به شهرستان رفسنجان هجوم آورده‌اند و ضمن اشغال بسیاری از فرصت‌های شغلی مشکلات اجتماعی فراوانی از جمله ازدواج‌های غیرقانونی، اشغال تخت‌های درمانی و کلاس‌های آموزشی را در پی داشته است.

 

نماینده مردم رفسنجان در مجلس وقوع جرم و جنایت در شهرستان رفسنجان و انار را از دیگر تبعات حضور اتباع بیگانه غیرمجاز در این منطقه دانست و گفت: از آن مهمتر اینها بعضا سرگرم جمع‌آوری کمک برای گروه داعش هستند که این زنگ خطری برای مسئولان است.

وی افزود: قوه قضاییه امروز در یک محک تاریخی بزرگ در خصوص پرونده آقازاده‌ها و افراد صاحب منصب در دولت‌های پیشین و دانه درشت‌های مفسد اقتصادی قرار گرفته و لازم است تحت تاثیر سفارشات و تحرکات داخلی و بیرونی قرار نگیرد تا عدالت اجرا شود چرا که اجرای عدالت اعتماد مردم را به نظام تقویت می‌کند.

 

 ادامه مطلب را بخوانید

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :37
اطلاعیه : قابل توجه کشاورزان منطقه بیاض

تاريخ ارسال: 4 شهريور 1393 ساعت: 22:1
دیدگاه ها:نظرات()
شرکت تعاونی پسته کاران بیاض با همکاری بیمه آرمان در راستای طرح بیمه سلامت اقدام به بیمه تکمیل درمان نموده است لذا از کشاورزان خواسته شده تا مورخ 10 شهریور ماه 93  جهت ثبت نام  و تکمیل فرم به دفتر شرکت تعاونی پسته کاران بیاض مراجعه فرمائید

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :47
استاندار کرمان امروز مهیمان مردم شهرستان انار است

تاريخ ارسال: 4 شهريور 1393 ساعت: 22:1
دیدگاه ها:نظرات()

مهندس  رزم حسینی  استاندار کرمان امروز مهیمان مردم شهرستان انار است

 استاندار کرمان در سومین روز هفته دولت به انار سفر می کندو افتتاح چند طرح از جمله ساختمان جدید اداره منابع طبیعی در دستور کار امروز مهندس رزم حسینی می باشد جزئیات خبر انشالله بزودی از همین سایت خبری اعلام می گردد

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :37
انجام یک بازی معوقه از لیگ فوتبال بیاض

تاريخ ارسال: 4 شهريور 1393 ساعت: 22:1
دیدگاه ها:نظرات()
در ادامه لیگ فوتبال بیاض روز گذشته یک دیدار معوقه بین  تیم های یادبود مهدیزاده  و گلدشت انجام شد. در این بازی تیم گلدشت با نتیجه 1 بر 0 سه امتیاز بازی را نصیب خود نمود.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :38
وزیر کشور: مخالفت با دولت، مخالفت با خواست عمومی ملت است

تاريخ ارسال: 4 شهريور 1393 ساعت: 22:1
دیدگاه ها:نظرات()

عبدالرضا رحمانی فضلی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان قم با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت در اصل هفته ملت است چون دولت‌ها را ملت‌ها تعیین می‌کنند.....

وزیر کشور با بیان اینکه هیچ گسستی بین ملت و دولت نیست، گفت: مخالفت با دولت، مخالفت با خواست عمومی ملت است و ما باید به خواست عمومی ملت و اراده مردم احترام بگذاریم.
رحمانی فضلی فرارسیدن هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای دولت دانست و تأکید کرد: در یکسالی که از عمر دولت گذشته با حمایت‌های مقام معظم رهبری، مردم، مجلس، قوه قضائیه و وحدت و انسجام ملی که در کشور بوده گام‌های مثبتی برداشته شد و مسیر پیش رو فضای امیدبخش و مثبت و موثری خواهد بود........................مشروح این خبر را اینجــــــــا بخوانید

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :60
سفر استاندار کرمان به انار و حضور در بیاض+ گزارش تصویری در ادامه مطلب

تاريخ ارسال: 4 شهريور 1393 ساعت: 5:1
دیدگاه ها:نظرات()

http://upcity.ir/images2/06119851532639109510.png

استاندار کرمان در دومین روز از هفته دولت سفرهای  شهرستانی خود را از شهرستان   انار  آغاز کرد.

مهندس علیرضا رزم حسینی در بدو ورود به شهرستان انار ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا و زیارت امامزاده محمد صالح ، در جلسه شورای اداری و مثلث توسعه حضور یافت.

استاندار کرمان در حاشیه این سفر با توقف در بیاض در بین جمعی از اهالی بیاض حضور یافته و  مشکلات مطرح شده از سوی اهالی را استماع نمودند. مشکلات زیر ساختی، میراث فرهنگی، وضعیت جاده و مشکلات تکمیل مجتمع خدمات رفاهی بیاض از اهم مسائلی بود که روز گذشته از سوی مردم بیاض با مهندس رزم حسینی استاندار کرمان در میان گذاشته شد.

مشروح این خبر و گزارش تصویری را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.



می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :42
حضور فرماندار انار در جمع بسیجیان گردان الزهرا(س) پایگاه کوثر

تاريخ ارسال: 2 شهريور 1393 ساعت: 9:57
دیدگاه ها:نظرات()
یک شهریور ماه  مهندس خادمی فرماندار انار در میان بسیجیان گردان الزهرا(س) پایگاه کوثر شهرستان انار حضور یافت. مهندس خادمی در این مراسم با تشکر از سرهنگ اسماعیل زاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج به اهمیت بسیج در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت در آیات متعددی از قرآن کریم به ضرورت بسیج و آمادگی مسلمانان برای مبارزه با دشمنان اشاره شده است. وی هوشیاری بسیج را لازمه مبارزه با دشمنان قسم خورده انقلاب دانست و افزود در دورانهای مختلف بسیج و بسیجیان حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.فرماندار انار اضافه کرد بسیج از متن مردم است و از خصوصیات مهم بسیجیان می توان مکتبی بودن/اطاعت از رهبری/اخلاص /تواضع/حسن اخلاق/غیرت دینی /شجاعت و از همه مهمتر شهادت طلبی ایشان را عنوان کرد.وی تصریح کردنام بسیج

 

 

در فرهنگ انقلاب اسلامی با ایثار و شهادت نقش بسته است زیرا ارزشهایی كه فرهنگ اسلام و دین برای شهادت قائل است بسیجی را شیفته شهادت كرده است و همین تفکر یعنی روحیه ایثار و شهادت طلبی بسیجیان عزیز دشمنان انقلاب اسلامی را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشته است. فرماندار انار در پایان از نمایشگاهی که در این مراسم برگزار شده بود بازدید و با بسیجیان گفتگو نمودند.

 

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :35
از سر گیری بازی های جام فوتبال ولایت 93بیاض

تاريخ ارسال: 2 شهريور 1393 ساعت: 9:57
دیدگاه ها:نظرات()
بازی های جام فوتبال ولایت 93 بیاض پس از یک هفته تعطیلی با پیگیری بخشدار مرکزی و دهیار بیاض در  ورزشگاه شهرک ولیعصر(عج) بیاض آغاز به کار کرد . محمد محرابی مسئول برگزاری این مسابقات با اعلام این خبر به بیاض نیوز گفت: با توجه به تخطی چند تیم از آنها تعهد کتبی گرفته شد و بازی ها از روز جمعه مورخ 31 مرداد با برگزاری بین تیم های مس و شهرک ولیعصر و يادبود پوررحيميان -شاهين برگزار گردید که تیم مس  و شهرک ولیعصر به تساوی 1-1 پایان یافت و تیم شاهین با برتری یک بر صفر بر تیم یادبود پوررحیمیان غلبه کردند 

ضمنا بازی عقب مانده از هفته گذشته   بین تیم های گلدشت و يادبود مهديزاده روز دوشنبه مورخ 3 شهریور ماه 93 برگزار خواهد شد

می پسندم نمی پسندم

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 490
کل نظرات کل نظرات : 8
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 46
بازدید دیروز بازدید دیروز : 40
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 5
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
آي پي امروز آي پي امروز : 15
آي پي ديروز آي پي ديروز : 13
بازدید هفته بازدید هفته : 86
بازدید ماه بازدید ماه : 86
بازدید سال بازدید سال : 184
بازدید کلی بازدید کلی : 29170

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.16.81.94
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیاض نیوز و آدرس bayaznnewscom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود