چند فرصت شغلی در انار

جستجو در بیاض نیوز:

×

تبلیغات

    ثبت تبلیغات شما در سایت خبری بیاض نیوزباماتماس بگیرید......

درباره ما

    به وبلاگ بیاض نیوز خوش امدید

امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 100
    بازدید دیروز : 40
    بازدید هفته : 140
    بازدید ماه : 140
    بازدید کل : 29224
    تعداد مطالب : 490
    تعداد نظرات : 8
    تعداد آنلاین : 1



جستجو

تبلیغات

ارسال پیامک انبوه توسط بیاض نیوزترحیم تبلیغاتی

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :58
چند فرصت شغلی در انار

تاريخ ارسال: 26 اسفند 1393 ساعت: 20:12

http://isprm.ir/wp-content/uploads/2012/06/jobOpening2.pngموسسه کاریابی کوشا انار اعلام کرد به تعدادی زن و مرد برای مشاغل زیر نیاز است:

۱- دو نفر آقا وخانم جهت نسخه پیچی/ ۲- خانم جهت صندوقداری/  ۳- آقا جهت سرویس دهی در ساندویچی وپیتزایی ۲نفر/ ۴- منشی خانم یک نفر

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس: انار خیابان شهدا روبروی سالن ورزشی آزادگان مراجعه کنند یا با شماره‌های  ۳۴۳۸۸۱۱۸ و یا ۰۹۱۳۳۹۱۴۵۱۱ تماس بگیرند.

 

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :52
بحث اشتغال یکی از مسائل مهم در روستاهای استان کرمان

تاريخ ارسال: 26 اسفند 1393 ساعت: 20:12

معاون عمرانی استاندار کرمان بحث اشتغال را یکی از مسائل مهم در روستاهای استان کرمان دانست و گفت: همه خدمات را به روستا منتقل شده اما جمعیت در روستا ساکن نشده و این امر باید آسیب شناسی شود.

محمدجواد کامیاب در همایش مدیران کل امور روستایی و شوراهای اسلامی کشور که با حضور معاون دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در کرمان برگزار شد، با اشاره به اینکه موفق نشده ایم تا اشتغال را در روستا خوب تعریف کنیم، افزود: باید اشتغال در روستاها ایجاد و تکنولوژی به روستاها برود تا جوانان روستایی بتوانند در روستا مانده و کار کنند.

معاون عمرانی استاندار کرمان با تاکید براینکه کار اجرای مدل مشارکتی در روستاهای استان کرمان آغاز شده است، یادآور شد: تعاونی ها باید تکنولوژی را به روستاها برده و اشتغال ایجاد کنند و افراد علاقمند به سرمایه گذاری در روستا می توانند از این ظرفیت ها استفاده کنند...........ادامه مطلب

 

 

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :33
جانشین انتظامی استان: رسانه ها سدی محکم در برابر تغییرات ناسالم هستند

تاريخ ارسال: 26 اسفند 1393 ساعت: 20:12

http://media.mehrnews.com/old/Original/1393/07/05/IMG13115874.jpgجانشین فرمانده انتظامی استان کرمان رسانه ها را به مانند سدی محکم در برابر تغییرات ناسالم دانست و گفت: امروز نقش رسانه ها پررنگ تر از گذشته شده است.

سرهنگ عبدالرضا ناظری ظهر شنبه در جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی اظهار داشت: در گذشته منشور امنیت تنها قدرت نظامی را می طلبید اما به مرور زمان جنبه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نیز به وجه انتظامی اضافه شده و امنیت چهار وجهی را تشکیل دادند............ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :39
چند خبر فرهنگی هنری از رفسنجان

تاريخ ارسال: 26 اسفند 1393 ساعت: 20:12
درآستانه سال جدید «ششمین اکسپوی»رفسنجان افتتاح گردید/ بازدید فرمانداررفسنجان ازنمایشگاه عکس دکترسیامک جعفریمروری برکارنامه شعر رفسنجان با رونمایی از کتاب «وناگهان شعر».....

مشروح این خبر ها + تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

http://www.20share.ir/uploads/pt4rvbhifzawq36rn7hg.png

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :58
گزارش تصویری از اردوی مشهد مقدس جمعی از اهالی بیاض

تاريخ ارسال: 26 اسفند 1393 ساعت: 20:12
http://www.20share.ir/uploads/hzpure1rc3zjpiab82.png

حجت الاسلام محمد رضا معافي در گفتگو با بياض نيوز با بیان این که اردوی پنج روزه مشهد مقدس با حضور جمعی از اهالی بیاض برگزار گردید افزود: تعدادی از شرکت کنندگان منتخبین برنامه های مختلف از جمله منتخبين نشست هم انديشي بصيرتي با موضوع ولايت ، كوه نوردي خانوادگي ، كلاس هاي اوقات فراغت تابستاني ، فعالان فرهنگي بياض و مربيان كلاس هاي تابستاني بودند. وی همچنین از برنامه سفر کربلای معلی در اوایل سال آینده خبرداد.
گزارش تصویری این اردو را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :28
استاندار کرمان: اقتصاد با احساس آرامش شکوفا می شود

تاريخ ارسال: 26 اسفند 1393 ساعت: 20:12

استاندار کرمان با تشریح دستاوردهای استان در سال 93 گفت: اقتصاد به محض اینکه احساس آرامشی پیدا کند کم کم شکوفایی خود را نشان می دهد و می خواهد عده زیادی را بهره مند کند.

علیرضا رزم حسینی شامگاه یکشنبه در نشست خبری پایان سال 1393 با خبرنگاران رسانه های استان کرمان افزود: از زمانی که زنگ مذاکرات آغاز شد در اقتصاد ایران کم کم ثبات اقتصادی، علائمی از رشد اقتصادی، از بهبود وضعیت اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار و مراودات بازرگانی خارجی با ایران آغاز شد.

وی اظهار کرد: ما دیدیم به محض اینکه مذاکرات آغاز شد، واردات کالاهای سرمایه ای به ایران افزایش پیدا کرد.................ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :36
تکمیل 100 درصدی ظرفیت هتل‌های کرمان در ایام نوروز

تاريخ ارسال: 26 اسفند 1393 ساعت: 20:12

دبیر ستاد خدمات سفر استان کرمان گفت: 100 درصد ظرفیت هتل های کرمان در ایام نوروز تکمیل شده است و باید در آینده برای حل این مشکل چاره‌اندیشی کنیم............

علی مهاجری تصریح کرد: خوشحال هستیم که کرمان در نوروز 94 پس از سال ها دوباره شاهد حضور گردشگر خارجی است و این نشان از رشد و توسعه استان کرمان است که آن را به فال نیک می گیریم.

 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان  با ذکر این مطلب که هم اکنون 5000 کلاس درس مدارس و 4000 تخت هتل‌ها و مهانپذیرها آماده اسکان به مسافران نورزی استان کرمان می باشد ابراز امیدواری کرد: باید بتوانیم با کمک همه اعضای ستاد خدمات مسافران نورزی استان کرمان تسهیلات مناسب و خوبی را به مسافران نوروزی ارائه دهیم و لحظاتی خوبی را برای آنان در پهناورترین استان کشور رقم بزنیم............ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :50
گنجینه شاه نعمت الله ولی در ماهان افتتاح شد

تاريخ ارسال: 26 اسفند 1393 ساعت: 20:12
گنجینه شاه نعمت الله ولی ماهان با حضور استاندار کرمان افتتاح شد.

رییس اداره اوقاف ماهان روز دوشنبه در آیین افتتاح این مجموعه گفت: گنجینه شاه نعمت الله ولی با توجه به تعمیر و مرمت از ساختمان قدیمی به ساختمان جدید انتقال داده شده است.
اتحاد محرم زاده افزود: اشیاء گنجینه شاه نعمت ولی همه میراث هستند و این اشیاء به مقبره شاه نعمت الله ولی ماهان هدیه داده شده اند.

وی گفت: اشیاء این موزه با همکاری میراث فرهنگی پلاک گذاری می شوند. حدود 150 اثر در این گنجینه نگهداری می شود..............ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :56
چند فرصت شغلی در موسسه کاریابی کوشا

تاريخ ارسال: 26 اسفند 1393 ساعت: 20:12

موسسه کاریابی کوشا انار اعلام کرد به تعدادی زن و مرد برای مشاغل زیر نیاز است:

۱- کارگر ساده آقا جهت یکی از معادن شهربابک به همراه خوابگاه و غذا/ 5 نفر

۲- فروشنده خانم شیفت عصر

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس: انار خیابان شهدا روبروی سالن ورزشی آزادگان مراجعه کنند یا با شماره‌های  ۳۴۳۸۸۱۱۸ و یا ۰۹۱۳۳۹۱۴۵۱۱ تماس بگیرند.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :52
طلبه جوان بیاضی رتبه ممتاز استان یزد را کسب کرد

تاريخ ارسال: 26 اسفند 1393 ساعت: 20:12

http://www.20share.ir/uploads/nwo1si7s94tql1tbntdt.pngحجت الاسلام بیاضی پور طلبه جوان بیاضی حائز رتبه ممتاز استان یزد شد

حجت الاسلام حجت بیاضی پور جوان 25 ساله بیاضی که حدود یک دهه است تحصیل علوم دینی را در مدرسه علمیه خان یزد آغاز کرده است امسال در بین طلاب استان یزد حائز رتبه ممتاز شد. وی که هراز گاهی فعالیت تبلیغی نیز انجام می دهد همچنان تحصیل را اولویت خود می داند و به همراه  همسرش که وی نیز طلبه علوم دین است  در این راه می کوشند. ضمن آرزوی موفقیت برای این زوج جوان بیاضی گزارش تلویزیونی شبکه تابان در مورد ایشان را از اینـــــجا دانلود نمایید.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :64
افتتاح دو نمایشگاه هنری دررفسنجان

تاريخ ارسال: 13 اسفند 1393 ساعت: 14:25
http://www.20share.ir/uploads/76kv4ejj5alt5xyadmt7.pngنگارخانه ابریشم به مناسبت پایان سال جاری میزبان نمایشگاه صنایع دستی است.این نمایشگاه گروهی که شامل آثار ویترای،زیورآلات مسی وچرم است از 10 اسفند تا 12 اسفند صبح وعصربرای بازدید علاقه مندان دایراست.خانم ها انیس بیگ زاده،مونس بیگ زاده،الهام حاج اسماعیلی،فاطمه کافیان ونازنین ناظم زاده هنرمندانی بودند که دراین نمایشگاه آثارشان به نمایش درآمده است.
نمایشگاه انفرادی «نقاشی موزاییک» نیزاز10 اسفند وبا همکاری انجمن هنرهای تجسمی واداره فرهنگ وارشاد اسلامی در نگارخانه فرهنگ افتتاح گردید. دراین نمایشگاه 50 اثرنقاشی موزاییک ازآثارخانم ساجده پوراصغر تا 17اسفند درمعرض دید علاقه مندان قرارخواهدگرفت.این نمایشگاه صبح وعصربرای بازدید عموم دایراست.
http://www.20share.ir/uploads/h4qvkqtqcg2cfuzxyyjq.png
 
می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :63
امین، مردی که جاودانه شد

تاريخ ارسال: 13 اسفند 1393 ساعت: 14:25
امين مردي كه جاودانه شدبه قلم مهندس عباس مهرابی، مدیر امور عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار

علی اکبر امین خیر فرهیخته و چهره ماندگار شهرستان انار به دیار باقی شتافت. فقدان جانسوز این ابر مرد از جهات زیادی قابل تامل است و کسانی که با ایشان قرابت بیشتری داشته اند وگوشه هایی از زوایای زندگی ایشان را لمس کرده اند امروز افسرده و غمگین از سرنوشت نیک این مرد تکرار نشدنی شهرستان انار حکایت ها نقل می کنند ............ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :44
اطلاعیه كانون فرهنگي هنري مسجد جامع بياض؛ فراخوان اردوی مشهد مقدس

تاريخ ارسال: 13 اسفند 1393 ساعت: 14:25

اردوی مشهد/ بیاضبه اطلاع عاشقان ولايت و امامت مي رساند كانون فرهنگي هنري مسجد جامع بياض در نظر دارد به مناسبت ايام فاطميه با همکاری آژانس مسافرتي و زيارتي رهرو سير، اردوي زيارتي مشهد مقدس 5 روزه با حضور حجه الاسلام معافي برگزار نمايد. این اردو به گونه ای برنامه ریزی گردیده که شرکت کنندگان بتوانند  در مراسم دعاهای توسل، کمیل و ندبه حرم مطهر شرکت نمایند.
اقامت در هتل 3 ستاره جنب حرم مطهر / پذيرايي با منوي انتخابي و  اياب و ذهاب با اتوبوس از امکانات پیش بینی شده این اردو است.
هزينه سفرمبلغ :170 هزار تومان واريز بحساب 5800339787739001 – بنام امور فرهنگي نزد پست بانك بیاض
علاقمندان جهت ثبت نام از مورخ 11/12/93 لغايت 14/12/93 به مركز خدمات كامپيوتري نگار رايانه بياض مراجعه نمایند ./تاريخ حركت : عصر دوشنبه مورخ 18/12/93

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :35
مقام سوم کشوری نهمین سوگواره نواها و اشعار آئینی برای نوجوانی از ساقی

تاريخ ارسال: 13 اسفند 1393 ساعت: 14:25
آقای محمد مهدی حسنی نوجوان 14 ساله اهل ساقی در نهمین سوگواره نواها و اشعار آئینی مقام سوم کشوری را کسب کرد.

http://www.20share.ir/uploads/pwq9a3e9yfqw20c1r8nr.jpg

محمد مهدی حسنی در این مسابقات که هفتم اسفند ماه جاری در تهران توسط ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام در مهدیه تهران برگزار گردید با کسب مقام سوم در بین شرکت کنندگان از سراسر کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

بیاض نیوز این موفقیت را به آقای حسنی و خانواده محترمشان تبریک عرض می نماید./ تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

 

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :54
اعضای ۳ بیمار مرگ مغزی در سال جاری در رفسنجان اهدا شد

تاريخ ارسال: 13 اسفند 1393 ساعت: 14:25

مرگ مغزی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در سال جاری تاکنون در رفسنجان اعضای سه بیمار مرگ مغزی به بیماران نیازمند دریافت عضو اهدا شده است.

محمد میرزابیگی اظهار داشت: در سال جاری اعضای بیماران مرگ مغزی مرحومان عباس آئین، حسین فاتحی و پژمان اقتدارنژاد به نیازمندان دریافت اعضا اهدا شده است......

این مسئول اعضای قابل پیوند را قلب، ریه، كلیه، پانكراس، كبد و روده و نسوج قابل پیوند را قرنیه، دریچه قلب، پوست، تاندون، غضروف و مغز استخوان دانست و گفت: شهروندان می توانند فرم اهدای عضو را در سایت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان پر کرده و پس از صدور کارت اهدا، این کارت به نشانی آنها ارسال می شود...............ادامه مطلب

 

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :36
تنباکوهای میوه‌ای آلوده به شیشه!!

تاريخ ارسال: 13 اسفند 1393 ساعت: 14:25
http://kerman.isna.ir//Files/News/Image/139312/11262t.jpgرییس گروه سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در هفته جاری سه نفر مراجعه به مراکز اعتیاد استان داشته ایم که تست شیشه آنها مثبت بوده با وجود اینکه آنها تاکنون شیشه مصرف نکرده اند. تحقیقات نشان داده است که تنباکوهای میوه‌ای آلوده به شیشه می باشند و خانواده ها توجه کنند که مصرف قلیان میوه ای باعث اعتیاد به شیشه می شود.

دکتر "علی بهرام نژاد" با اشاره به اینکه، سیستم خانواده دارای اصول و قواعد است افزود: خانواده باید قاعده دار باشد و خانواده بی قاعده آسیب پذیر است. قاعده آمد و شد فرزند را خانواده نمی داند (فرزند تا چه حد بیرون از خانواده باشد و ...) حتی بسیاری از والدین تحصیل کرده ما این قواعد را نمی دانند و متاسفانه قواعد ساده خانوداه را یاد نگرفته اند...........ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :37
تعطیلی 30 دقیقه ای موزه های ایران در اعتراض به داعش

تاريخ ارسال: 13 اسفند 1393 ساعت: 14:25

کمیته ملّی موزه های ایران ایکوم (شورای بین المللی موزه ها) از مدیران موزه های کشور خواست تا در اعتراض به اقدام داعش درعراق و تخریب آثار باستانی موصل به مدت 30 دقیقه موزه ها را تعطیل کنند.

احمد محیط طباطبائی در سیزدهمین گردهمایی سالانه باستان شناسی ایران افزود: ایکوم از تمام موزه های ایران درخواست می کند تا در اعتراض به نابودی آثار تاریخی فرهنگی موزه موصل به دست تروریست های داعش ساعت 11 تا 11:30 روز پنج شنبه 14 اسفند را تعطیل کنند.

گروه تروریستی داعش هفته گذشته ویدیویی را منتشر کرد که تعدادی از اعضای آن در حال تخریب آثار باستانی موزه موصل مشاهده می شدند.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :109
مرمت عمارت باغ فتح آباد کرمان (تصویری)

تاريخ ارسال: 13 اسفند 1393 ساعت: 14:25

عمارت بیگلر بیگی (فتح‌آباد) مربوط به دوره قاجار، که در ۲۵ کیلومتری شهر کرمان، روستای اختیار آباد واقع شده. این باغ الگوی احداث باغ شاهزاده ماهان بوده است. مصالح ساختمان‌ها از خشت خام و تزیین آن با گچ و مقابل سر در باغ حوضی به ابعاد ۶۰ در ۵ متر با فواره‌های زیبا طراحی شده بود. علاوه بر سر در که ساختمانی دو طبقه داشته طاق نماهایی نیز در طرفین آن احداث شده بود..........تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :37
استاندار کرمان: ارتقای روحیه مشارکتی جوانان ضروری است

تاريخ ارسال: 13 اسفند 1393 ساعت: 14:25

استاندار کرمان گفت: آموزش مسوولیت پذیری و ارتقای روحیه مشارکتی جوانان برای قبول مدیریت های اجتماعی امری ضروری و بسیار حائز اهمیت است.

علیرضا رزم حسینی در نخستین نشست هم اندیشی استاندار کرمان و شورای مشاوران جوان استانداری افزود: ناامیدی و بی اعتمادی دو عامل اصلی بی تفاوتی جوانان نسبت به رخدادهای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی پیرامونشان است.

وی گفت: جوانان در سند چشم انداز توسعه استان نقش بسزایی ایفا می کنند و باید با تمرکز زدایی به همه اقشار با تمامی گرایش ها در سراسر استان توجه و دیدگاه های همه گروه ها گردآوری شود........ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :37
عمل جراحی قلب بسته برای نخستین بار در رفسنجان انجام شد

تاريخ ارسال: 11 اسفند 1393 ساعت: 15:58

جراحی قلببرای نخستین بار عمل جراحی قلب بسته، روی دختر بچه ای ۳ ساله در رفسنجان انجام و باعث ادامه حیات این کودک شد.

دکتر رضا درخشان پزشک معالج این جراحی به خبرنگار مهر گفت: دختر بچه ۳ ساله ای به نام رقیه سرحدی سوراخ ۱۴ میلیمتری ASD بین دهلیز چپ و راست داشت که عمل جراحی بسته وی بدون شکافتن سینه و با روش آنژیوگرافی در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان با موفقیت انجام شد

فوق تخصص بیماری های مادرزادی قلب همچنین به عمل جراحی ASD قلب بر روی جوانی ۲۳ ساله اشاره کرد و گفت: فردی به نام میثم زینلی از اهالی کشکوئیه رفسنجان کارگر افغانی خود را که دقیقاً همین مشکل را داشت به بیمارستان آورد و آنجا نیز ما عمل جراحی بستن سوراخ ۲۰ میلیمتری بین دو دهلیز او را از طریق آنژیو با موفقیت انجام دادیم.........ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :25
هادی خامنه ای در کرمان: به تایید صلاحیت اصلاح طلبان خوشبین هستم

تاريخ ارسال: 11 اسفند 1393 ساعت: 15:58

006.jpgدبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) گفت: چنانچه از سوی اصلاح طلبان، همدل و بدون اختلاف بر روی بررسی صلاحیت ها کار فرهنگی شود، به تایید صلاحیت حداکثری اصلاح طلبان خوشبین هستم.

حجت الاسلام و المسلمین "سید هادی خامنه ای" در گفت و گو ایسنا، منطقه کویر، با بیان اینکه سیاسی ترین کار، کار فرهنگی است افزود: آموزش مبحثی است که در ذیل کار فرهنگی می گنجد و باید بسیار بر روی آن تاکید کرد چرا که اگر جامعه ای به واسطه آموزش، آگاه شود، به سمت پیشرفت و تعالی گام خواهد برداشت که این مقوله آموزش می تواند یکی از فعالیت های اصلی احزاب در کشور باشد.................ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :27
استاندار:باندبازی آفت توسعه است/ مطالبه گری مردم کرمان افزایش یابد

تاريخ ارسال: 11 اسفند 1393 ساعت: 15:58

http://media.mehrnews.com/d/2015/02/21/3/1598747.jpgعلیرضا رزم حسینی عصر پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان راور در بین مردم این شهرستان اظهارداشت:  امروز هدف اصلی ما در استان کرمان پیشرفت و توسعه استان در چارچوب مثلث توسعه است و در این چارچوب از تمامی نیروهای شهرستان می خواهیم پای کار بیابند و همکاری کنند.

استاندار کرمان افزود: آفت توسعه در استان باندبازی و سیاسی کاری است که از ابتدای ورودم به استان با این مسئله مخالف بودم و برای محرومیت زدایی و رفع مشکلات باید همه با هم متحد و هم دل باشیم.........ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :39
1393؛ سال پر فروغ استان کرمان در موسیقی

تاريخ ارسال: 11 اسفند 1393 ساعت: 15:58

مدیر کل ارشاد کرمان: عطر دولت تدبیر و امید در عرصه فرهنگی کشور استشمام شد/سال پرفروغی برای موسیقی استان بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: امسال سال پرفروغی در موسیقی استان کرمان بود و بیش از 50 کنسرت موسیقی در 100 سانس در کرمان اجرا شده و عطر دولت تدبیر و امید در عرصه فرهنگی کشور و به ویژه استان کرمان استشمام شد و با سیاست هایی که وزارت ارشاد به کار گرفت بازارهای منطقه ای برگزاری کنسرت های آن سوی آبی منهدم شد..........ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :45
نشست مشترك فرمانداران و روئساي ادارات شهرستانهاي يزد و رفسنجان + گزارش تصویری

تاريخ ارسال: 11 اسفند 1393 ساعت: 15:58

نشست مشترك فرمانداران و روئساي ادارات شهرستانهاي يزد و رفسنجان روز پنجشنبه در  فرمانداري شهرستان يزدبرگزار شد.

فرماندار یزد در این دیدار که پنجشنبه در فرمانداری یزد و با حضور فرماندار ویژه رفسنجان و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان و استان یزد برگزار شد، به بیان ویژگی های شهرستان یزد پرداخت و اظهار داشت: یکی از مهمترین چالشهای شهر یزد، بحران آب است و این مشکل در مرکز استان بسیار وخیم تر از استانهای همجوار است به همین دلیل اغلب فعالیتها در یزد به سمت فعالیت های کم آبخواه و اجرای برنامه هایی در زمینه صرفه جویی بیشتر در مصرف آب متمرکز شده است..............

معاون استاندار و فرماندار ویژه رفسنجان گفت: با توجه به تجارب موفق یزدی ها در صنعت و معدن این نشست برگزار شد تا بتوانیم با حضور مدیران مرتبط هر دو منطقه نسبت به تبادل آرا و برنامه ها همکاری لازم را داشته باشیم...............ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :36
امروز در انار؛ وداع مردم با یک خیر فرهیخته

تاريخ ارسال: 11 اسفند 1393 ساعت: 15:58
http://www.20share.ir/uploads/8toaurr9dbuq8kkbdo1m.pngامروز پیکر خیر فرهیخته  مرحوم علی اکبر امین بر دستان مردم شهرستان انار تشییع و به خاک سپرده خواهد شد. پیکر این مرحوم بنا به وصیت خودشان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار دفن خواهد شد. مراسم تشییع از ساعت 9 صبح امروز از میدان بسیج آغاز خواهد شد.

مراسم پرسه مرحوم نیز عصر امروز از ساعت 15 الی 17 در مسجد دانشگاه آزاد انار برگزار می گردد. مراسم سوم مرحوم امین هم قرار است از ساعت 18:30 تا 20 روز دوشنبه 11 اسفند 93 در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار گردد./ با آرزوی علو درجات برای مرحوم امین

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :42
تصاویری از کربلای معلی

تاريخ ارسال: 11 اسفند 1393 ساعت: 15:58
آقای محمد زارع نظری یکی از خبرنگاران بیاض نیوز که  این روزها توفیق تشرف به عتبات عالیات نصیبشان گردیده تصاویری را از کربلای معلی به کاربران بیاض نیوز هدیه کرده اند که در این پست تقدیم شما عزیزان می گردد. ضمن تشکر از ایشان تصاویر بیشتر در ادامه مطلب........

http://www.20share.ir/uploads/jk6uml4xu6d2k5hnaf3p.png

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :33
گزارش تصویری از مراسم تشییع و تدفین مرحوم امین

تاريخ ارسال: 11 اسفند 1393 ساعت: 15:58

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب.....

http://www.20share.ir/uploads/ov39brv29u9e8jqfcvov.png

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :44
با حضور استاندار، مجتمع تجاری، اداری و تفریحی رفسنجان افتتاح شد

تاريخ ارسال: 11 اسفند 1393 ساعت: 15:58

http://www.rafsanjan.kr.ir/images/stories/dsc00605.jpgمجتمع تجاری، اداری و تفریحی رفسنجان روز یکشنبه با حضور استاندار کرمان در این شهرستان به بهره برداری رسید.

این مجتمع با 200 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی در هفت طبقه شامل دو طبقه پارکینگ با ظرفیت 160 دستگاه خودرو، دو طبقه تجاری با 144 واحد، دو طبقه اداری با 44 واحد و یک طبقه دارای کافی شاپ و رستوران احداث شده است.

شهردار رفسنجان در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران گفت: این مجتمع با زیربنای 16 هزار و 200 متر مربع احداث شده و زمینه اشتغال 200 نفر را فراهم کرده است..... ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :40
کسب رتبه سوم کشوری توسط بسیج هنرمندان رفسنجان

تاريخ ارسال: 11 اسفند 1393 ساعت: 15:58
سازمان بسیج هنرمنداندربین 430 شهرکشور؛  رتبه سوم کانون های برترکشوری برای بسیج هنرمندان رفسنجان
به گزارش روابط عمومی بسیج هنرمندان رفسنجان کانون بسیج هنرمندان رفسنجان دربین 430 شهرکشور رتبه سوم کانون های برتردراجرای «سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت» را از آن خودکرد. سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در مهرماه 1393 هم زمان با430 شهردیگر دررفسنجان به همت بسیج هنرمندان وبا همکاری فرمانداری،ناحیه مقاومت بسیج،اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ،شهرداری  ومدیریت آموزش وپرورش درسینما گلستان امین این شهربرگزارشد. پس از ارسال مستندات اجرای این جشنواره وبازدید نمایندگان ستاد برگزاری جشنواره ، رفسنجان به همراه یاسوج مشترکا رتبه سوم این جشنواره رادرسطح کشورازآن خود کرد.
می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :55
بیاض امروز/جایگاه پمپ بنزین و قصه باران

تاريخ ارسال: 6 اسفند 1393 ساعت: 19:18

باز باران.......بی ترانه......

پمپ بنزین تنها جایی به شمار می رود که اکثر مسافرین عبوری جاده کرمان به تهران برای لحظاتی در آن توقف می کنند یا به زبان ساده تر بگویم معرف بیاض و فرهنگ مردمان این شهر است. که متاسفانه مورد بی مهری مسئولین جایگاه و عالی ترین مقام اجرایی بیاض قرار گرفته ، کسی از مسئولین جایگاه توقع ندارد اما این انتظار می رفت که جناب دهیار حداقل محوطه را شن ریزی می کرد و دورش را هر آنجایی که امکان داشت درخت یا به نشانه زیبایی گل آرایی ، اما افسوس ............

پمپ بنزین به دلیل حساس بودن و اینکه همه اقشار مردم با هر سلیقه ای از آن استفاده میکنند میتوان به عنوان نقطه استراتژی شهر از آن نام برد با زیبا سازی آن انگیزه ها هم بالا رفته برای اتحاد و پیشبرد اهداف و آبادانی بخش ......

 

الکی مثلا...!!!! اینم پمپ بنزین بیاض....

 

 

عکس های بدون شرح در ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :279
گزارش آب و هوای بیاض از قاب دوربین بیاض امروز

تاريخ ارسال: 6 اسفند 1393 ساعت: 19:18
به گزارش مرکز هواشناسی کشور بارش در جنوب شرقی کشور تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت که از اواخر روز یک شنبه در بعضی از مناطق به صورت برف خواهد بود و دما تا چهار درجه به زیر صفر خواهد رسید .

بیاض هم از این قاعده مستثنا نبوده و از روز پنج شنبه شاهد نزول بارش رحت الهی بودایم و از آنجایی که در دشت بیاض مخصوصا کوههای دهنه بیاض بارش شدید تر بوده ، جاری شدن رودخانه فصلی را به همراه داشته ، ستاد بحران شهرستان مخصوصا فرماندار شهرستان از دیروز جمعه عصر با حضور در منطقه از نزدیک جریانات منطقه ای را رسد می کنند.

 

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :40
سد بیاض / فرماندار شهرستان انار

تاريخ ارسال: 6 اسفند 1393 ساعت: 19:18

فرماندار محترم شهرستان انار

با سلام و خسته نباشید خدمت جنابعالی و همه همکاران شما

جناب مهندس خادمی : بارندگی ها و سیلاب روز های گذشته در منطقه، در کنار شور و هیجانی که ایجاد کرد یک حسرت بزرگ را هم بر دلها نشاند و آن هدر رفت میلیون ها متر مکعب آب بود و این در حالی است که استفاده‌ بهینه‌ از آب‌ در دیار ما که‌ از نظر اقلیمی‌ دارای‌ وضعیت‌ خشک‌ تا نیمه‌ خشک‌ است‌ از اهمیت‌ بسیار، به خصوص در ادامه فعالیت‌های کشاورزی برخوردار است‌.

جناب فرماندار:حوزه آبریز مسينان بیاض  یکی  از حوزه های آبریز شمال استان کرمان می باشد که از مرکز دهستان مسینان در 50 کیلومتری غرب بیاض آغاز شده و پس از عبور از روستاهای این دهستان ( مسينان ، دغندر ،بيداندر ، اندرا، لاگردو و ...) از طریق دهنه بیاض به دشت بیاض تخلیه می گردد. سیلاب های سرازیر شده از این مسیر پس از عبور از عرض دشت بیاض در شرق این دشت به سمت شمال ادامه مسیر داده و پس از عبور از شرق امین شهر و انار در نهایت وارد کویر بافق یزد می شوند.

مهندس خادمی:با توجه به مشکل خشکسالی در منطقه، احداث سد بیاض ضمن مهار کردن جریان‌های سیلابی و فصلی رودخانه می‌تواند؛ مشکل کمبود اب کشاورزی  را هم تا حدود زیادی مرتفع نماید. ضمن اینکه یک جاذبه تفریحی و گردشگری هم در منطقه ایجاد خواهد شد.

جناب فرماندار:چند سالی است که گفته می شود طرح احداث این سد در مرحله مطالعات است. به نظر می رسد این مرحله دیگر خیلی طولانی شده است و باید زودتر به نتیجه برسد. امید آنکه مسئولین شهرستان در این خصوص بررسی های لازم را به عمل  آورده و در آینده ای نزدیک شاهد استارت این پروژه باشیم.

با همتی که از جنابعالی سراغ داریم این مهم دور از ذهن نبوده و انشاالله کلنک زنی آن توسط شخص عالی دل این مردمان را شاد خواهد کرد .

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :34
مدیر کل جدید صدا و سیمای استان کرمان معرفی می شود

تاريخ ارسال: 6 اسفند 1393 ساعت: 19:18

ابوالحسن صادقی جهانی، مدیر سابق صدا و سیمای مرکز قزوین بر مسند مدیریت صدا و سیمای مرکز کرمان تکیه می زند.

به گزارش “بیاض امروز”، به نقل از کرمان هنر، ابوالحسن صادقی جهانی، مدیر سابق صدا و سیمای مرکز قزوین بر مسند مدیریت صدا و سیمای مرکز کرمان تکیه می زند؛ صادقی دارای مدرک کارشناسی مدیریت فرهنگی می باشد و علاوه بر قزوین در استان های زنجان و اردبیل نیز مسئولیت داشته است.

حجت الاسلام سید جواد موسوی نیز پس از  ده سال مدیریت در مرکز صدا و سیمای کرمان، به ریاست مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما در قم می رود.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :63
بارش برف آغاز شد؛بیاض در ماه پایانی سال زمستانی شد

تاريخ ارسال: 6 اسفند 1393 ساعت: 19:18

همان‌گونه که پیش‌بینی‌ها نشان داده بود، بارش برف در بیاض از شامگاه یکشنبه آغاز شد.

خدا را به خاطر گستراندن این نعمت الهی بر فراز آسمان این دیار شکر می‌گوییم.

 گزارش تصویری بارش برف به محض دریافت عکس‌های بیشتر، تکمیل خواهد شد.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :45
گزارش خبری تیم بیاض امروز در روز برفی/به روایت تصویر

تاريخ ارسال: 6 اسفند 1393 ساعت: 19:18
حمد و سپاس خدای مهربان را........

گزارش تصویری از دومین برف زمستانی در بیاض توسط تیم خبری بیاض امروز

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :53
تمرین تیراندازی رضا شاه

تاريخ ارسال: 6 اسفند 1393 ساعت: 19:18

اولین تفنگ های تولید کارخانجات اسلحه سازی ایران از سوی رضاشاه و همراهانش در سال 1312 امتحان شد.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :42
فیلم های نوروز 94

تاريخ ارسال: 6 اسفند 1393 ساعت: 19:18

شبکه

نام سریال

کارگردان

بازیگران

خلاصه داستان

شبکه یک

«قورباغه و قناری»

مهدی فخیم‌زاده

مهدی فخیم زاده، حبیب دهقان نسب، شقایق فراهانی، رامین راستاد، گلناز خالصی، مهدی کاسه سازی، مهدی محمدی نژاد، محمد صادقی

عملیاتی فوق سری در نیروی انتظامی در جریان است که تنها پنج نفر از آن اطلاع دارند.

شبکه دو

«پله پله»

برزو نیک‌نژاد

آتیلا پسیانی، مریم سعادت، زهره فکورصبور، امیرحسین رستمی، پروین ملکی، بیژن رحمانی، پارسیا شکوری راد

آقا سلمان که مردی زحمتکش و آبرومند است می‌خواهد دخترش را به جوانی بدهد که از مال دنیا تنها یک قلب پاک و یک مادربزرگ مهربان دارد.

شبکه سه

«سربه راه»

سعید سلطانی

مسعود کرامتی، شهین تسلیمی، افسانه چهره آزاد، شقایق دهقان، ارژنگ امیرافضلی، محسن کیایی، سیاوش خیرابی، الناز حبیبی

جوان خلافکار نوپایی دوران محرومیتش را به جای زندان در موسسۀ خدمات

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :71
پیام تسلیت فرماندار انار بمناسبت درگذشت خیر گرانقدر حاج علی اکبر امین

تاريخ ارسال: 6 اسفند 1393 ساعت: 19:18
 

 بسم الله الرحمن الرحیم

 

«انا لله و انا الیه راجعون»

 

ضایعه تاسف بار درگذشت خیر گرانقدر و چهره ماندگار شهرستان انار جناب آقای علی اکبر امین را به خانواده بزرگوار آن مرحوم ،جامعه فرهنگی و مردم نجیب شهرستان انار تسلیت عرض می نمایم.بی شک جناب آقای علی اکبر امین یکی از انسان های بزرگی بود که با انگیزه ای الهی قدم در وادی خیر گذاشت و نقش مهم و تعیین کننده ای در توسعه فرهنگی و عمرانی شهرستان انار داشت ، وجود ایشان منشأ خیر و برکات ارزشمندي بود كه در ياد و خاطر مردم نجیب شهرستان انار ماندگار و ثبت است.از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم علو درجات الهی و برای بازماندگان صبر و سلامت را مسألت داریم.

محمد خادمی

فرماندار شهرستان انار

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :57
ویژها هفته / بیاض امروز

تاريخ ارسال: 6 اسفند 1393 ساعت: 19:18

بیاض امروزی ها سلام

 

این دومین قسمت ویژهاست....

در این قسمت به همه کس و همه چیز حساس می شویم، به به به ،چح چح چح ،آدمی از دیدن این تعداد چهره فرهیخته لذت میبره ؛ یکی از یکی تحصیل کرده تر؛ خوش فکر تر و با درایت تر

به به ؛ چح چح ؛چه جمع معتدل و عتدال ؛ تعدلی ؛ به به ؛چح چح

و اما......

 

 

ما هم هستیم هفته:

ستاد بحران شهرستان انار سیلاب را در بیاض کنترل کرد. به به

اشتباه نکنید اینجا دهنه بیاض نیست این دوستان در تصویر از

مذاکرات هسته ای تازه با هلی کوپتر، هلی برد شده اندو دقیقا ژست شان برای همین است..... به به ؛چح چح

اشتون با خودتون نیاوردید یادتون رفت.....

 

خسته نباشید هفته:

خسته نباشید میگیم به اون دسته از عزیزانی که در

این روزهای بارانی و برفی سخت مشغول خدمت بودند

اجرکم عندالله برادر

 

 

لطفا توجه کنید هفته:

وضعیت بلوار ولی عصر (عج) بیاض به

دلیل قیر ریزی سالهای گذشته وضعیت

مناسبی ندارد به گفته بچه های بیاض:

 

همه چی آرومه ،تو به من دل دادی

 

از بس مشکل نداریم باید این آهنگ  24 ساعت برامون بخونه

 

 ماکت سد هفته:

حدس بزن تصویر روبرو کجاست؟

 

بدون شرح باشه کسی لج نمی کنه.....

 به به؛ چح چح ؛ چه جای باصفایی ؛به به ؛چح چح

 

 

سرزده هفته:

بازدید استاندار محترم کرمان از شهرستانهای رفسنجان ،کشکوئیه و انار

و ای کاش استاندار در بیاض هم برای لحظاتی توقف میکردند

به به چح چح

 

 

 

 کارگاه گجت هفته:

ای که دستت می رسد کاری بکن.....

ساخت پاسگاه بیاض در بلاتکلیفی......به به چح چح

به جای عکس یادگاری پیگیر ساخت پاسگاه باشید.

ای دستان با توان برس به داد بی توان......

 

 

 

 آچار فرانسه هفته:

یکی از اعضای شورای لطف آباد متخصص در همه امور

مطما ، خلاق ، به به چح چح

با پشمک شکلاتی حاج عبدالله و پسران طعم واقعی زندگی را تجربه کنید

 

 

 

تسلیت هفته:

درگذشت چهره ماندگار علی اکبر امین را

تسلیت میگیم به همه مردم شهرستان انار

و مخصوصا به جامع خیرین کشور .....

...................................

 

 

 گمنام هفته:

خانواده محترم چاهخویی حسنی همگام با

مسئولین و دیگر خیرین قدمهای بزرگی در امور سلامت

منطقه برداشته اند....

خدایت همیشه یار و یاورت ....

 

 

 

 

تماشای هفته:

رحمت الهی تماشایست 

تماشای جمعی از اهالی بیاض از جاری شدن رودخانه فصلی

و خدا را شکر گفتن بهترین تصویر هفته بود ....

خدایا ! در این روزگار غریب تنها تو را دارم ، خدایا دریاب مرا.......

 

 

 اقتدار آفرین هفته:

سپاه شهرستان انار به خاطر ساخت پایگاه بسیج

حضرت رقیه(س) در مسجد ......به به چح چح

 دیگه به سپاه نمیشه چیزی گفت....

 

 

 

کامنت هفته:

کامنت یکی از مخاطبان به نام دوربینی غلط املایی مارا گوش زد کردند

و تنها کامنتی که فوش نداده بودند،از ایشان سپاس گذاریم متن کامنت کاربر:

غلط بنویس هفته
مستسنا.......... خخخخخخخخ
عزیز مستثنا درسته

 

 آفساید هفته:

 

روی سخنم با همه اعضای شوراست این خواسته مردم است....

 

و اما در این هفته حساس میشویم به:

عملکرد مدیر بیمارستان بیاض......

حساس می شویم به نداشتن آزمایشگاه

حساس می شویم به نبود دندانپزشک

حساس می شویم به نبود دکتر متخصص

حساس می شویم به قسمت فنی و حرفه ای

حساس می شویم به زمین بلااستفاده پشت ساختمان درمانگاه

حساس می شویم به محوطه جلو درمانگاه و حوض که دیگه حوض نیست

حساس می شویم به فضای سبز جلو که حتی نظافت هم نمیشه

حساس می شویم به اسفالت خراب ورودی که اگر نبود بهتر بود

به به چح چح

یه عکس یادگاری که خودتم نداری.......

 

 

چهره برتر هفته:

کسی که پیگیر بیمارستان شهرستان بود

کسی که پیگیر احداث تقاطع غیر همسطح کمربندی بود

کسی که گزارش عملکرد یک ساله خود را منتشر کرد

کسی که پیگیر کارخانجات در انار بود

کسی که پیگیر روشنایی بلوار جمهوری اسلامی بیاض بود

کسی که رفوژ میانی بلوار جمهوری اسلامی بیاض را کلنگ زد

کسی که زمان برایش بی معنی بود خدمت برایش هدف بود

کسی که بارها به بیاض سفر کرد اما هیچ گاه از منطقه بالای بیاض از نزدیک بازدید نکرد پای حرف دل آنها ننشست

کسی که مردمی بودنش بر سر زبونهاست

کسی که ماه عسل سالها خدمت در استانداری را در شهرستان انار اجرایی کرد

کسی که افق روشنی برای شهرستان انار مخصوصا روستاهای اطراف کلید زد

کسی که فقط خوب فرماندار بود ، در این هفته چهره برجسته و سیاسی بیاض را از مردان شهرستان انتخاب میکنیم و این چهره کسی نیست جز...

 

مهندس محمد خادمی  فرماندارشهرستان انار

 

یه عکس یادگاری که خودتم نداری......

 

مردم بیاض خبری در راه است.........

                                                     با ما همراه باشید

 

به زودی در بیاض امروز.........

                

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :46
مرغ منجمد با قیمت 6 هزار و 50 تومان توزیع می شود

تاريخ ارسال: 4 اسفند 1393 ساعت: 16:30
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: با دستور وزیر جهاد کشاورزی، پشتیبانی امور دام موظف شده است گوشت مرغ را با قیمت 55 هزار ریال وارد بازار کند و با قیمت 60 هزار و 500 ریال به دست مردم برساند.

عباس سعیدی عصر یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار به ریاست استاندار کرمان افزود: با تمامی شهرستان ها مکاتبه شده است که اگر گوشت مرغ نیاز دارند بتوان برای آنها تامین کرد و هیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد...........ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 490
کل نظرات کل نظرات : 8
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 100
بازدید دیروز بازدید دیروز : 40
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 10
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
آي پي امروز آي پي امروز : 33
آي پي ديروز آي پي ديروز : 13
بازدید هفته بازدید هفته : 140
بازدید ماه بازدید ماه : 140
بازدید سال بازدید سال : 238
بازدید کلی بازدید کلی : 29224

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.221.98.71
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیاض نیوز و آدرس bayaznnewscom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود