پرسش همگانی استاندار کرمان

جستجو در بیاض نیوز:

×

تبلیغات

    ثبت تبلیغات شما در سایت خبری بیاض نیوزباماتماس بگیرید......

درباره ما

    به وبلاگ بیاض نیوز خوش امدید

امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 57
    بازدید دیروز : 40
    بازدید هفته : 97
    بازدید ماه : 97
    بازدید کل : 29181
    تعداد مطالب : 490
    تعداد نظرات : 8
    تعداد آنلاین : 1



جستجو

تبلیغات

ارسال پیامک انبوه توسط بیاض نیوزترحیم تبلیغاتی

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :31
پرسش همگانی استاندار کرمان

تاريخ ارسال: 20 ارديبهشت 1394 ساعت: 14:20

 استاندار کرمان با طرح این پرسش که اگر استاندار بودید چه بایدها و نبایدهایی را انجام می دادید، از عموم افراد جامعه برای پاسخگویی به آن دعوت کرد.

  علیرضا رزم حسینی روز یکشنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری، استانی و منطقه ای و همچنین سی و یکمین یادواره بزرگداشت مقام معلم در کرمان افزود: به همه کسانی که در پاسخ به این پرسش همکاری و طی سه ماه آینده نظر خود را بصورت مکتوب به روابط عمومی استانداری ارسال کنند جوایزی اهدا می شود.


وی بیان کرد: می توانیم از این نظرات و پیشنهادات در جهت ساختن استان کرمان اسفاده کنیم.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :28
برگزاری آزمون سراسری قرآن رفسنجان

تاريخ ارسال: 20 ارديبهشت 1394 ساعت: 14:20

http://www.20share.ir/uploads/9te2kr4fyh8pofrt19h.pngدریازدهمین روزازاردیبهشت94وهمزمان با سراسرکشورآزمون سراسری قرآن کریم دررشته های حفظ ومفاهیم باحضورفرماندارورئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی درسالن امتحانات دانشگاه آزاد رفسنجان برگزارشد.دراین آزمون که به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی وبا همکاری موسسه قرآنی راه وصال برگزارشد294 شرکت کننده باهم به رقابت پرداختند.80  شرکت کننده زیر12سال نیز فقط درمرحله شفاهی شرکت خواهندکرد.ازمجموع294 نفربزرگسال 269نفرخواهرو25نفربرادردرازمون روزجمعه شرکت کردند.

حمید ملانوری معاون استانداروفرماندارویژه رفسنجان ضمن اعلام خرسندی ازاستقبال شرکت کنندگان از این آزمون،ابرازامیدواری کرد که مردم شریف وقرآن دوست رفسنجان درامرحفظ قرآن کریم بیش ازپیش اهتمام داشته باشند.وی همچنین ازدست اندرکاران برگزاری این آزمون قدردانی وتشکرکرد.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :32
افتتاح دو نمایشگاه هنری در رفسنجان

تاريخ ارسال: 20 ارديبهشت 1394 ساعت: 14:20

http://www.20share.ir/uploads/jm0akiwme5ki0zqboyc2.pngبه مناسبت روزمعلم با همکاری اداره فرهنگ وارشاداسلامی نمایشگاه گروهی نقاشی وچاپ درنگارخانه کویررفسنجان برپاگردید.دراین نمایشگاه 16تابلو از 4هنرمند جوان آقایان اشکان عبدلی،محمدرضاشاهرخی زاده،رامتین زادوصفا الدین امامی درمعرض دید علاقه مندان قرارگرفت.

همچنین نمایشگاه دیگری درهمین نگارخانه ازدست ساخته هابرپاگردید که شامل 16قطعه سفال،30 اثرچاپ روی پارچه و30 قطعه زیورآلات ازسه هنرمند (خانم ها نفیسه خلج،رعنا حبیب زاده وژیمامعصومی)به نمایش گذاشته شده است.نمایشگاه فوق تا21 اردیبهشت فقط عصرها از ساعت17درنگارخانه کویرواقع درجواربزرگترین خانه خشتی جهان درقاسم آباد حاجی رفسنجان برای بازدیدعلاقه مندان دایرخواهدبود.

http://www.20share.ir/uploads/8pk159s7nl6unazp0c2b.png

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :36
قانون و اخلاق در کنار یکدیگر عامل تامین امنیت

تاريخ ارسال: 20 ارديبهشت 1394 ساعت: 14:20

http://www.20share.ir/uploads/0gq0ekwxzuq3bgyggcv0.pngمسائل اجتماعی یکی از دغدغه های مهم هر جامعه ایست که می توان با بررسی شرایط اجتماعی آسیب ها را شناسایی و پیشگیری کرد.

 فرمانده انتظامی شهرستان انار در جمع روسای ادارات شهرستان و پلیس های تخصصی در جلسه شورای پیشگیری  از آسیب های اجتماعی گفت: دو عامل موثر در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اخلاق و قانون می باشد که این دو مهم باید در کنار هم در جامعه وجود داشته باشند . اگر اخلاق به تنهایی اعمال گردد ضمانت اجرایی ندارد و قانون هم به تنهایی موجب بازدارندگی می شود................ادامه مطلب +تصاویر

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :43
استفاده از ظرفیتهای بسیج موجب افزایش مشارکت اجتماعی می گردد.

تاريخ ارسال: 20 ارديبهشت 1394 ساعت: 14:20

http://www.20share.ir/uploads/u968isdth8ke7nxq7pf.pngناجا و بسیج با ماموریتهای خود با اطاعت از مقام معظم رهبری و هدایتهای سلسله مراتب در جهت انسجام اجتماعی و حفظ ارزشهای انقلاب و نظام گام بر می دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار در دیدار با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج انار ضمن تبریک انتصاب وی، بر گسترش روابط در تمامی زمینه ها تاکید نمود.

سرهنگ غضنفری بیان داشت: بسیج، این شجره طیبه عامل حراست و پاسداشت ارزشهای نظام و مجاهدتهای هزاران شهید و جانباز و رزمنده ایست که خالصانه از هستی خویش در حفاظت از کشور و اسلام گذشتند.............ادامه مطلب + تصاویر

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :26
«روزگاری درجنوب شرق» دررفسنجان

تاريخ ارسال: 20 ارديبهشت 1394 ساعت: 14:20

http://www.20share.ir/uploads/xnn6zhf9gl68zf5lxzh.pngبه مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) وروزپدرتئاتر کمدی(روزگاری درجنوب شرق) باهمکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی رفسنجان به روی صحنه رفت.این اثر که کاری ازگروه نمایش شهرایران است به نویسندگی وکارگردانی جلیل امیری به مدت 4شب درمجتمع فرهنگی هنری افصح هجری به نمایش درآمد.«روزگاری درجنوب شرق»اثربرگزیده نخستین جشنواره کمدی استان کرمان است که علاوه بررفسنجان درشهرهای دیگراستان نیزبه روی صحنه رفته است.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :49
نمایشگاه تابلوهای مسی دررفسنجان

تاريخ ارسال: 20 ارديبهشت 1394 ساعت: 14:20

بمناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم  نمایشگاه تابلوهای مسی باهمکاری انجمن هنرهای تجسمی درنگارخانه فرهنگ رفسنجان گشایش یافت.دراین نمایشگاه 40 تابلو از آثارهنرمند جوان المیرا میرزایی درمعرض دید علاقه مندان قرارگرفت.المیرامیرزایی که فارغ التحصیل گرافیک است این آثاررا با الهام از طبیعت ،پرندگان،گلها وماهی ها خلق کرده است.این نمایشگاه که شامل آثار قرآنی نیز می باشد تا16اردیبهشت عصرها برای بازدید عموم دایرخواهدبود.

http://www.20share.ir/uploads/kp4tmscv7fca4pqe7cd.png

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :61
چند فرصت شغلی در موسسه کوشا

تاريخ ارسال: 20 ارديبهشت 1394 ساعت: 14:20
موسسه کاریابی کوشا انار  اعلام کرد به افراد ذیل نیازمند است:  1_یک نیروی خدماتی آقا  بصورت اجاره کاری و درصدی     2_انجام کار خدماتی دو شیفت برای دو نفر آقا     3_فروشنده دو شیفت خانم. 

مؤسسه کاریابی کوشا09133914511

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :46
دعوت از بانوان برای یک نشست فرهنگی

تاريخ ارسال: 20 ارديبهشت 1394 ساعت: 14:20
حوزه علميه فاطميه بياض در نظر دارد نشستی به عنوان «ازدواج موفق و سبك زندگي ديني»  با حضور طلاب ، دانشجويان و دانش اموزان برگزار نمايد .
قرار است این نشست فردا پنجشنبه 17 اردیبهشت در سالن اجتماعات حوزه عليمه فاطميه بياض برگزار گردد و   سخنران این نشست  خانم حيدري مشاور و روانشناس از حوزه علميه خواهد بود.

از بانوان طلبه، دانشجو و  دانش آموز  در بیاض و منطقه برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :32
استاندار کرمان: امضای طلایی باید از میان برداشته شود

تاريخ ارسال: 20 ارديبهشت 1394 ساعت: 14:20

 استاندار کرمان با طرح این پرسش که چرا باید امضای طلایی وجود داشته باشد گفت: برای کاهش فساد اداری باید امضای طلایی از میان برداشته شود.

   علیرضا رزم حسینی عصر سه شنبه در نشست استانداران منطقه پنج کشور در کرمان افزود: چرا باید کاری کنیم که رانت و قوانین مزاحم توسعه ایجاد شود و برای امضای وزیر و استاندار این میزان اهمیت وجود داشته باشد.


وی تاکید کرد: در اقتصاد آزاد و خلق ثروت، امضای طلایی وجود ندارد.

وی با تاکید بر لزوم واگذاری اختیارات به استانداران گفت: یکی از راه هایی که کشورهای توسعه یافته دنبال می کنند بحث واگذاری اختیارات است..................ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :55
با حضور معاون وزیر نیرو/ تصفیه‌خانه آب رفسنجان کلنگ‌زنی شد

تاريخ ارسال: 15 ارديبهشت 1394 ساعت: 11:13

کلنگ زنیبا حضور معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، فاز اول احداث تصفیه‌خانه آب رفسنجان در محل موزه ریاست جمهوری این شهر کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان ظهر یکشنبه در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه، اظهار داشت‌: خشکسالی های پی در پی در ۱۰ سال گذشته کیفیت آب شرب را در شهرهای استان کرمان به ویژه رفسنجان، سیرجان، بردسیر تحت تاثیر قرار داده و باید برای ارتقا کیفیت آن چاره اندیشی شود و در همین راستا برای ارتقای کیفیت آب با متخصصان کشور و مجموعه دانشگاهی وارد عمل شدیم...........

طراح این طرح تصریح کرد: این کار برای نخستین بار در کشور صورت می گیرد و آب تصفیه شده صد در صد از نظر کیفیت و استاندارد مورد تایید شرکت آب و فاضلاب کشور خواهد بود.سرمایه گذار این طرح ابراز امیدواری کرد فاز نخست این طرح ظرف شش ماه آینده به اتمام برسد..........ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :39
دو اطلاعیه مهم از جهاد کشاورزی شهرستان انار

تاريخ ارسال: 15 ارديبهشت 1394 ساعت: 11:13

قابل توجه کشاورزان محترم شهرستان انار

با توجه به سابقه خسارت شدید عارضه لکه پوست استخوانی بر روی ارقام اکبری و کله قوچی  پس از آبیاری دراریبهشت ماه، ازکلیه متصدیان موتورپمپ ها تقاضا می گردد جهت جلوگیری از خسارت محصول پسته، پس از هماهنگی با مالکین محترم نسبت به خاموشی موتورپمپ ها تا پایان اردیبهشت ماه اقدام نمایند.

باغداران محترم شهرستان انار

براساس آخرین بررسی های به عمل آمده درخصوص آفت پروانه میوه خوار پسته، زمان اثربخشی سم بر روی این آفت در مناطق ذکر شده به پایان رسیده است.

سم پاشی علیه این آفت از این تاریخ به بعد بی تاثیر خواهد بود.جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ناظر مستقر در کلینینک های گیاهپزشکی تماس حاصل فرمائید.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :62
بیش از ده شغل در موسسه کاریابی کوشا

تاريخ ارسال: 15 ارديبهشت 1394 ساعت: 11:13
موسسه کاریابی کوشا در جدیدترین اعلام نیاز خود از افراد ذیل دعوت به همکاری نموده است:

1_فروشنده آقا دو شیفت یک نفر  2_منشی خانم شیفت صبح یک نفر 3_شاگرد نانوایی یک نفر 4_تلمبه چی پمپ بنزین یک نفر 5_بیش از سه نفر خانم جهت بسته بندی بصورت روزمزد 6_تعدادی خانم لیسانس مدیریت کلیه گرایشها که پس از مصاحبه و گزینش انتخاب میشوند

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :40
همزمان با سراسر کشور آیین معنوی اعتکاف در بیاض در حال برگزاری است.

تاريخ ارسال: 15 ارديبهشت 1394 ساعت: 11:13

http://www.20share.ir/uploads/g3cwrrepzg19fsnh00e6.pngبه گزارش خبرنگار بیاض نیوز بیش از 70 نفر از اهالی بیاض که اکثرا  از نسل جوان هستند در مسجد جامع بیاض معتکف شده اند. حجت الاسلام معافی امام جماعت مسجد جامع بیاض  در این خصوص به خبرنگار بیاض نیوز گفت: این آیین معنوی به روال سال های گذشته از نخستین روز از ایام البیض(سیزده رجب) همزمان با نماز صبح آغاز شده و غروب امروز (پانزدهم رجب) با اعمال ام داوود به پایان می‌رسد.

حجت الاسلام معافی برگزاری حلقه‌های معرفت، ختم قرآن و صلوات، سخنرانی‌های اخلاقی توسط امام جمعه انار و رئیس اداره اوقاف انار و امام جماعت مسجد، برپایی مراسم مذهبی و قرائت زیارتنامه‌ها ، برگزاری مسابقه چهل حکمت از نهج البلاغه، برگزاری مسابقه خاطره نویسی اعتکاف و دل نوشته به محضر خدا و امام زمان توسط معتکفین را از جمله برنامه‌های اعتکاف امسال برشمرد. حجت الاسلام معافی در پایان از همت بانیان اطعام اعتکاف امسال قدر دانی نمود.

همچنین شب گذشته به مناسبت وفات حضرت زینب کبری (س) مراسم روضه خوانی و عزاداری با حضور جمعی از اهالی بیاض و همچنین معتکفین  و با سخنرانی حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه انار در مسجد جامع بیاض برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام ابراهیمی طی سخنانی به تبیین ابعاد شخصیت عقیله بنی هاشم پرداخت.

تصاویری از این مراسم و نیز آیین اعتکاف در بیاض را در ادامه مطلب مشاهده نمایید

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :25
پرسش همگانی استاندار کرمان

تاريخ ارسال: 15 ارديبهشت 1394 ساعت: 11:13

 استاندار کرمان با طرح این پرسش که اگر استاندار بودید چه بایدها و نبایدهایی را انجام می دادید، از عموم افراد جامعه برای پاسخگویی به آن دعوت کرد.

  علیرضا رزم حسینی روز یکشنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری، استانی و منطقه ای و همچنین سی و یکمین یادواره بزرگداشت مقام معلم در کرمان افزود: به همه کسانی که در پاسخ به این پرسش همکاری و طی سه ماه آینده نظر خود را بصورت مکتوب به روابط عمومی استانداری ارسال کنند جوایزی اهدا می شود.


وی بیان کرد: می توانیم از این نظرات و پیشنهادات در جهت ساختن استان کرمان اسفاده کنیم.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :27
برگزاری آزمون سراسری قرآن رفسنجان

تاريخ ارسال: 15 ارديبهشت 1394 ساعت: 11:13

http://www.20share.ir/uploads/9te2kr4fyh8pofrt19h.pngدریازدهمین روزازاردیبهشت94وهمزمان با سراسرکشورآزمون سراسری قرآن کریم دررشته های حفظ ومفاهیم باحضورفرماندارورئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی درسالن امتحانات دانشگاه آزاد رفسنجان برگزارشد.دراین آزمون که به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی وبا همکاری موسسه قرآنی راه وصال برگزارشد294 شرکت کننده باهم به رقابت پرداختند.80  شرکت کننده زیر12سال نیز فقط درمرحله شفاهی شرکت خواهندکرد.ازمجموع294 نفربزرگسال 269نفرخواهرو25نفربرادردرازمون روزجمعه شرکت کردند.

حمید ملانوری معاون استانداروفرماندارویژه رفسنجان ضمن اعلام خرسندی ازاستقبال شرکت کنندگان از این آزمون،ابرازامیدواری کرد که مردم شریف وقرآن دوست رفسنجان درامرحفظ قرآن کریم بیش ازپیش اهتمام داشته باشند.وی همچنین ازدست اندرکاران برگزاری این آزمون قدردانی وتشکرکرد.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :24
افتتاح دو نمایشگاه هنری در رفسنجان

تاريخ ارسال: 15 ارديبهشت 1394 ساعت: 11:13

http://www.20share.ir/uploads/jm0akiwme5ki0zqboyc2.pngبه مناسبت روزمعلم با همکاری اداره فرهنگ وارشاداسلامی نمایشگاه گروهی نقاشی وچاپ درنگارخانه کویررفسنجان برپاگردید.دراین نمایشگاه 16تابلو از 4هنرمند جوان آقایان اشکان عبدلی،محمدرضاشاهرخی زاده،رامتین زادوصفا الدین امامی درمعرض دید علاقه مندان قرارگرفت.

همچنین نمایشگاه دیگری درهمین نگارخانه ازدست ساخته هابرپاگردید که شامل 16قطعه سفال،30 اثرچاپ روی پارچه و30 قطعه زیورآلات ازسه هنرمند (خانم ها نفیسه خلج،رعنا حبیب زاده وژیمامعصومی)به نمایش گذاشته شده است.نمایشگاه فوق تا21 اردیبهشت فقط عصرها از ساعت17درنگارخانه کویرواقع درجواربزرگترین خانه خشتی جهان درقاسم آباد حاجی رفسنجان برای بازدیدعلاقه مندان دایرخواهدبود.

http://www.20share.ir/uploads/8pk159s7nl6unazp0c2b.png

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :36
قانون و اخلاق در کنار یکدیگر عامل تامین امنیت

تاريخ ارسال: 15 ارديبهشت 1394 ساعت: 11:13

http://www.20share.ir/uploads/0gq0ekwxzuq3bgyggcv0.pngمسائل اجتماعی یکی از دغدغه های مهم هر جامعه ایست که می توان با بررسی شرایط اجتماعی آسیب ها را شناسایی و پیشگیری کرد.

 فرمانده انتظامی شهرستان انار در جمع روسای ادارات شهرستان و پلیس های تخصصی در جلسه شورای پیشگیری  از آسیب های اجتماعی گفت: دو عامل موثر در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اخلاق و قانون می باشد که این دو مهم باید در کنار هم در جامعه وجود داشته باشند . اگر اخلاق به تنهایی اعمال گردد ضمانت اجرایی ندارد و قانون هم به تنهایی موجب بازدارندگی می شود................ادامه مطلب +تصاویر

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :31
استفاده از ظرفیتهای بسیج موجب افزایش مشارکت اجتماعی می گردد.

تاريخ ارسال: 15 ارديبهشت 1394 ساعت: 11:13

http://www.20share.ir/uploads/u968isdth8ke7nxq7pf.pngناجا و بسیج با ماموریتهای خود با اطاعت از مقام معظم رهبری و هدایتهای سلسله مراتب در جهت انسجام اجتماعی و حفظ ارزشهای انقلاب و نظام گام بر می دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار در دیدار با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج انار ضمن تبریک انتصاب وی، بر گسترش روابط در تمامی زمینه ها تاکید نمود.

سرهنگ غضنفری بیان داشت: بسیج، این شجره طیبه عامل حراست و پاسداشت ارزشهای نظام و مجاهدتهای هزاران شهید و جانباز و رزمنده ایست که خالصانه از هستی خویش در حفاظت از کشور و اسلام گذشتند.............ادامه مطلب + تصاویر

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :41
«روزگاری درجنوب شرق» دررفسنجان

تاريخ ارسال: 15 ارديبهشت 1394 ساعت: 11:13

http://www.20share.ir/uploads/xnn6zhf9gl68zf5lxzh.pngبه مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) وروزپدرتئاتر کمدی(روزگاری درجنوب شرق) باهمکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی رفسنجان به روی صحنه رفت.این اثر که کاری ازگروه نمایش شهرایران است به نویسندگی وکارگردانی جلیل امیری به مدت 4شب درمجتمع فرهنگی هنری افصح هجری به نمایش درآمد.«روزگاری درجنوب شرق»اثربرگزیده نخستین جشنواره کمدی استان کرمان است که علاوه بررفسنجان درشهرهای دیگراستان نیزبه روی صحنه رفته است.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :35
بیمارستان 32 تختخوابی انار ساخته می شود

تاريخ ارسال: 10 ارديبهشت 1394 ساعت: 8:55

خبرگزاری فارس: بیمارستان 32 تختخوابی انار احداث می‌شودعلی اسماعیلی‌ندیمی پیش از ظهر دیروز در حاشیه بازدید از بخش‌های بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب(ع) و عیادت از بیماران‌ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث بیمارستان 32 تختخوابی شهر انار به عنوان مصوبه است‌ و بخشی از اعتبارات آن را توانستیم سال 93 جذب کنیم.

وی بیان داشت: نقشه‌ها و طراحی‌های این بیمارستان با عنوان مرکز اورژانس و درمان بستر 32 تختخوابی انجام ‌و مناقصه برگزار شده که با حضور مشاور به زودی کار انجام می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تصریح کرد: شروع احداث این مرکز از اورژانس خواهد بود و بعد از آن قسمت‌های شبکه و اتاق عمل و بخش‌های بستری ایجاد می‌شود.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :332
اطلاعیه جهاد کشاورزی انار در خصوص آفت سن سبز پسته

تاريخ ارسال: 10 ارديبهشت 1394 ساعت: 8:55

 بااطلاعیه جهاد کشاورزی انار درباره آفت سن سبز پستهغداران محترم شهرستان انار

 با توجه به گزارشات رسیده، خسارت آفت سن سبز در باغ های پسته در بعضي مناطق شهرستان  مشاهده شده است. لذا به اطلاع باغداران محترم می رساند كه لازم است این مورد را در باغ های خود بررسي نموده و پس از اطمینان از حضور جمعیت قابل توجه آفت در باغات، نسبت به سمپاشی با یکی از سموم مجاز زیر اقدام نمایید:

  • §        فنیتروتیون (سومي تیون) 5/1)یک ونیم)تا 2 لیتر در هزار لیتر آب
  •          افوریا 300 سی سی در هزار لیتر آب .......   ...                                                   ..ادامه مطلب
می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :52
چند فرصت شغلی در موسسه کوشا

تاريخ ارسال: 10 ارديبهشت 1394 ساعت: 8:55
 جدید ترین اعلام نیاز موسسه کاریابی کوشا:

1. منشی دو شیفت خانم با روابط عمومی بالا  دو نفر

2. یک خانم که تا حدودی به عکاسی و فیلمبرداری مسلط باشد.

3. یک آقا جهت وصول مطالبات قبوض اداری.

4. فوق دیپلم علوم آزمایشگاهیی با حقوق مکفی و بیمه و دیگر مزایا ترجیحا خانم دو نفر.

5. راننده تراکتور و آبداری کشاورزی یک نفر

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :42
اطلاعیه شماره 3 فرماندهی انتظامی شهرستان انار

تاريخ ارسال: 10 ارديبهشت 1394 ساعت: 8:55
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3c/IRI.Traffic-Police.svg/200px-IRI.Traffic-Police.svg.pngفرمانده انتظامی شهرستان انار در راستای آگاهسازی عمومی ، موادی از آیین نامه راهنمایی و رانندگی را به منظور افزیش اطلاعات عموم مردم به شرح زیر اعلام می نماید:

ماده 87 آیین نامه راهور(در خصوص تصادفات جرحی)

راننده هر وسیله نقلیه که مرتکب تصادفات منجر به جرح یا فوت گردد موظف است بلافاصله وسیله نقلیه را در محل تصادف متوقف ساخته و با نصب علائم ایمنی هشداردهنده برابر ماده(71) آیین نامه راهور ، رانندگان وسایل نقلیه دیگر را از وقوع حادثه آگاه سازد و تا هنگامی که تشریفات مربوط به  رسیدگی از سوی راهنمایی و رانندگی و پلیس راه پایان نیافته از تغییر وسیله نقلیه یا صحنه تصادف خودداری نموده و بلافاصله اقدام به انتقال مجروحان به مراکز درمانی نماید.................ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :43
قابل توجه علاقه مندان به هنر تئاتر در بیاض

تاريخ ارسال: 10 ارديبهشت 1394 ساعت: 8:55
http://www.alvand-news.ir/wp-content/uploads/001200301.jpgگروه هنرهای نمایشی « شمیم هنر» برای ویژه برنامه ها و جشن های نیمه شعبان به ده نفر هنرمند جهت بازیگری در نمایش های طنز نیازمند است.

علاقه مندان برای ثبت نام می توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره  09138472047  (آقای رضا غیاثی) پیامک کنند. مهلت ثبت نام تا 12 اردیبهشت می باشد.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :37
کار مس کرمان و مس رفسنجان به پلی آف کشید

تاريخ ارسال: 10 ارديبهشت 1394 ساعت: 8:55

 تیم مس رفسنجان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال مقابل تیم پارسه تهران به نتیجه تساوی رضایت داد و به مرحله پلی آف صعود کرد.

  به گزارش ایرنا دیدار دو تیم عصر سه شنبه در ورزشگاه تختی رفسنجان برگزار شد و با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم مس رفسنجان با 37 امتیاز از گروه ب این رقابت ها به مرحله پلی آف صعود کرد و حریف مس کرمان در این مرحله شد.
مس کرمان نیز در هفته بیست و دوم و پایانی رقابت های لیگ دسته یک فوتبال عصر دوشنبه با کسب مساوی مقابل آلومینیوم هرمزگان به مرحله پلی آف این رقابت ها راه یافت.

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :41
فرماندار رفسنجان: رفسنجان رتبه نخست طلاق توافقی را دارد

تاريخ ارسال: 10 ارديبهشت 1394 ساعت: 8:55

خبرگزاری فارس: رفسنجان رتبه نخست طلاق توافقی را داردفرماندار رفسنجان گفت: رتبه اول طلاق توافقی در رفسنجان است و اعتیاد و نزاع در این شهرستان هم به واسطه غفلت‌ها است.

حمید ملانوری صبح دیروز در جمع مداحان اهل بیت (ع) این شهرستان با تبریک ماه رجب اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی شیعه امام صادق (ع) و در غم و شادی ائمه اطهار (ع) همراه هستند...............

ملانوری بیان داشت: دو مشکل اساسی اقتصادی و فرهنگی جامعه را فراگرفته و بسیاری افراد جامعه به خاطر نداشتن درآمد دچار معضلات می‌شوند و در همین رفسنجان سرمایه‌های زیادی وجود دارد که نسبت به آن غفلت شده است.............ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :37
روز ملی خلیج فارس گرامی باد

تاريخ ارسال: 10 ارديبهشت 1394 ساعت: 8:55

به مناسبت روز ملی خلیج فارس تصاویری از جزیره زیبای هنگام تقدیم شما کاربران گرامی 

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

خلیج فارس

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :68
اردیبهشت تان زیبا + تصاویر اردیبهشتی

تاريخ ارسال: 10 ارديبهشت 1394 ساعت: 8:55

 اردیبهشت بهترین وزیبا ترین ماه های سال است که امتیاز خاصی نسبت به سایر ماههای سال دارد و اکثر مردم این ماه را بسیار دوست دارند. دراین ماه است که تمام گل های زیبا شکوفا می شوند ولذت انسان ازمناظر بهاری به اوج می رسد. 

و در این حال و هوای بهشتی، به قول فریدون مشیری ای دریغ از «تو» ......  ای دریغ از «من» ..........ای دریغ از «ما»، اگر کامی نگیریم از بهار...

با تبریک ولادت حضرت علی (ع) و با آرزوی اردیبهشتی زیبا و خاطره انگیز برای شما، تصاویری اردیبهشتی تقدیم کاربران گرامی می گردد. این عکس ها کاری از حسن حسینی و محل عکاسی مناطق ییلاقی شهرستان های رفسنجان و بافت می باشد. برای مشاهده تصاویر در ابعاد واقعی روی آنها کلیک نمایید/  تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

 

اردیبهشتتان زیبا/ عکس: حسن حسینی/photo by: Hassan Hoseini

می پسندم نمی پسندم

نویسنده : خبرنگار بیاض نیوز بازدید :36
استاندار کرمان: شورای اسلامی محل تمرین دمکراسی است

تاريخ ارسال: 10 ارديبهشت 1394 ساعت: 8:55

استاندار کرمان گفت: شورای اسلامی محل تمرین دمکراسی در کشور ماست که افراد دور هم بنشینند و تبادل نظر کنند.

  به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر کرمان که به مناسبت نهم اردیبهشت روز شوراها در استانداری برگزار شد افزود: شورا در آموزه های دینی هم مورد تاکید و این اصل در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بخوبی آمده است.


وی گفت: شورای اسلامی مرکز اخلاق مداری است و باید برای مردم الگو شود...........ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 490
کل نظرات کل نظرات : 8
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 57
بازدید دیروز بازدید دیروز : 40
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
آي پي امروز آي پي امروز : 19
آي پي ديروز آي پي ديروز : 13
بازدید هفته بازدید هفته : 97
بازدید ماه بازدید ماه : 97
بازدید سال بازدید سال : 195
بازدید کلی بازدید کلی : 29181

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.23.101.60
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیاض نیوز و آدرس bayaznnewscom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود